Marcus
Položila své jemné prstíky na mé menší břišní svaly a já se pod jejím dotekem rozplýval. Je tak zkušená až je to hezký...
Jejími teplými polštářky prstů přejížděla po mém břichu a já byl jako v ráji. Bylo to tak příjemný.
„Jsi dokonalý Marcusi. " usmála se a podívala se mi do očí. Já jsem byl nucen mými rudými tvářemi znovu sklopit pohled....
„Za toto se stydět nemusíš babe... Nemáš za co " teď použila pro změnu své delší nehty a mě se z úst vydral nechtěný vzdych.
„Neboj se toho... Oddej se tomu" sedla si na můj klín a obličejem se přiblížila k tomu mému.
„Shan... To-tohle by jsme neměli... " zaklonil jsem hlavu od slasti. Ona sakra ví jak na mě.
„Ale no taaak... Marcusiii. Musíš si taky jednou něco užít! Nemůžeš být panic do 30!" povzdechla si a svěsila svoje ruce k tělu.
„Tak mi to vyčítej ještě ty! " protočil jsem očima.
„Ale vždyť já ti to nevyčítam baby! Já jsem jenom chtěla aby jsi si užil! Tak si raději jdi vyhonit... Mě je to jedno! "
„Ale na mě je to ještě brzo chápeš?! "
„Marcusiii prosím!" udělala na mě psí očka... Ale to ne, tohle prohrát nemůžu.
„Zapomeň" zakroutil jsem záporné hlavou.
„Prosím...." přitáhla si mě za zátilek a přiblížila se těsně k mému obličeji.
„To nepůjde... Ty totiž nemůžeš. " cvrnkl jsem ji do nosu a ona se na mě udiveně podívala.
„Máš zákaz holka... Ty si nepamatuješ, jak tě to minule bolelo? A navíc tě přeci léčím takže s tebou nemůžu vlézt do postele."
„Ale... Tohle je něco jinýho! Tebe jen tak neopustím! Věř mi. Vždyť jsi můj nejlepší kamarád..."
„Jo? A nejlepší kamarádi spolu mívají sex? " nadzvedl jsem obočí a usmál se.
„Občas anoo.." zkusila to znovu.
„Žádný takový Shannon. Navíc jsem i unavený..."
„To se jenom vymlouváš. "
„No to teda ne! To jsi vážně tak nadržená??" zasmál jsem se.
„Ale tak vždyť za to můžeš ty! Tak se mi nesměj! "
„Co jsem ti provedl? Já se tu po tobě neplazím jako ty po mě! " zakroutil jsem hlavou nevěříc jejímu argumentu...
„Nemáš být tak kurva sexy!" uraženě si sedla zpět na pohovku vedle mě a zkřížila ruce na prsou.
„Ale prosím tě! Nedělej si ze mě srandu! Vždyť k tomuhle slovu já mám zatraceně daleko. " zasmál jsem se. Prostě jenom nechtěla abych byl všem pro smích...
„U tohohle jsi z tebe rozhodně srandu nedělám! Chceš to vidět?!" řekla a začala si rozpínat zip od jejich džín.
„Už jsem řekl že ne! Shannon půjdeme spát jo? " řekl jsem... Raději..
„No fajn, ale tak mi aspoň neříkej že se ti to nelíbilo! " koukla se na mě podezíravím pohledem.
„Vždyť já nic takového neřekl!"
„Takže líbilo?!" zajiskřilo se jí v očích. Povzdechl jsem si převrátil oči v sloup a nepatrně kývl.
„Uuuuuu!" vykřikla až jsem se jí lekl.
„Z Marcuse je chlap!!! " vytvořila z prstů "telefon" který si "přiložila" k uchu a spustila..
„Halo? Martinusi? Už Marcuse nemusíš šikanovat! Měl totiž chuť si zašukat! " já se začal smát.
„Nech toho!" bouchl jsem ji do ramene.
„Jaaau! No co? Mám radost!". Zasmála se a zopakovala mé gesto.
„Ach jo...." zasmál jsem se, zvedl a odešel do koupelny.
∆∆∆
„Jak chceš spát? " Zeptal jsem se Shannon když přišla z koupelny.
„S tebou.".....
„No to už jsem zjistil... Ale já myslel spát jako spát a ne dělat tyhle věci..."
„No však já taky! Ale jenom teď..." vycenila na mě zuby a šla ke svému batohu.
„Co si to bereš?? " Zeptal jsem se jí když jsem jí viděl zapíjet bílou tabletku. Zvedl jsem se a došel k ní, abych mohl zkontrolovat ty prášky..
„Anfideplesifa." řekla a jelikož měla v puse ty prášky.. Moc jí to nešlo.
„Ještě jednou prosím? " zasmál jsem se.
„Žíkám Anfideplesifa! "
„Jo tak ty žíkáš!" rozesmál jsem se na plno.
„Hele ty jeden! Pojď jdem spát.. " řekla když konečně spolkla léky i s vodou.
Hei 💘 Ano ano ano... Také se divím... Ale už vydávám další kapitolu! A jen jsem vám chtěla říct že teď budou (pokud vůbec budou) vycházet kapitoly kratší 😊 Nevím prostě mi to víc vyhovuje takže doufám že vám to nevadí 💕 Pište mi vaše názory na toto! A mimochodem... Kdo z vás se taky zapojil do soutěže o m&g v Brně? 👀 Pokud chcete napište mi vás ig a já vám půjdu pod fotku označit mm team 💘 Toť pro dnes vše...
Ann🥰😝
ČTEŠ
Why am I so stupid?! | M&M
FanfictionI věci které si nenaplánujte se můžou stát. Shannon si žije svůj život po svém. Pak ale někdo přijde a její plány ji naruší. Mohou se vyskytovat vulgarismy a sexuální scénky...