Üniversite yolcusu kalmasın..

4.1K 77 3
                                    

Ayşe'nin bu sene üniversite de ikinci yılı.

İstanbul'da Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü ogrencisi..

20 yaşında .. tıpkı ismi gibi sade bir güzelliği var Ayşe'nin .. Gözleri tıpkı  akarsu gibi berrak bir mavi..

Ayşe bavulunu hazırlamaya başladı. 

Etek

Ceket

Gömlek

Elbiseleri

Ve en üste ozenerek dizdigi Şal ve eşarpları.

Bavul hazır olunca hemen siyah etek mavi bir gömlek üstüne uzun ceketi ve Siyah esarbini üstüne geçirdi.

Odasından çıkınca annesinin gözlerinin dolduğunu gördü. 

Annem ama sen böyle yaparsan ben gidemem ki.

Tamam tamam olacak o kadar hadi baban seni bekliyor kapıda

Annecim Allaha emanet ol ..

Annesi Ayşe'nin ellerinden öpüp

Sende kızım Allahaısmarladık

Babasının yanına ön koltuğa oturdu. Annesine el salladı Ayşe ve yola çıktılar.

Kızım benim yolun açık olsun unutma gider gitmez arıyorsun bizi

Tamam babacığım unuturmuyum hiç :) Hadi Allaha emanet olun

Hadi Allahaısmarladık. .

Ayşe bavulunu alıp otobüsüne doğru ilerledi. Tam o sırada Ayşe duvar gibi bir yere çarmişcasina yere düştü .

Çok pardon. .

Önemli değil neyse

Ister istemez sinirlenmisti. Otobüste koltuk numarasini bulup oturdu evet işte bu tam istediği gibi cam kenarıydi. Oturup yerlesince çantasından kitabını çıkarttı.  Çok severdi yolculuk sırasında kitap okumayı. .

Ayşe düşerken hissettiği o duvara tekrar denk geldiğini hissetti. dönüp baktığında daha demin çarpıştıgi gencin olduğunu gördü.

Genç ;

Pardon. . Aa siz daha demin çarpıştıgım bayansiniz tekrar Özür dilerim.

Önemli değil

Deja vu gibi oldu :)

Sadece tevaffuk .

Pekala.. Ne okuyorsunuz?

Izin verirseniz kitap

İsmini sormuştum aslında

Bir Şiir kitabı

Yaa güzele benziyor.

Okumadan nasıl da anladınız güzel olduğunu

Okumuştum ama önceden lise zamanları

İyi.  izin verirseniz bende okumak istiyorum

Iyi yolculuklar o zaman. .

Ayşe sadece sert bir bakış atmıştı. Aklından ne kadar da küstah şu yolculuk bir an evvel bitse diye geçirdi.

Yaklaşık iki saat geçmişti. Ayşe biraz mola verdi okumaya.. Gençle göz göze gelince genç elini uzatıp ;

Bu arada adım Ahmet

İyi ....... el uzatmak nedir ya ? Hadi caiz olmadığını bilmiyordunuz hiç mi görgü kitabı okumadiniz mi?

Tamam bir sakin olsanız.  Özür dilerim oldu mu.

Oldu.

Ee isminizi soylemediniz

niye sizi bu kadar ilgilendiriyor ki benim ismim şimdi hostes cagiracagim.

Tamam tamam  sustum.

Ayşe sevmezdi bu tür erkekleri. . Erkek dediğin ağır başlı olur bu ne ya bu özgüven nerden geliyor acaba diye düşündü. Neyse ki yol boyunca bir daha konusmadilar. Bir an evvel otobüsten indi Ayşe ve hemen üniversite yurdunun yolunu tuttu ...

Tevafuklarla gelen aşk..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin