Grown up

616 37 9
                                    

Prolog

Sve je počelo kada sam sa ocem vodila jedan ozbiljan razgovor... Do tada nisam previše razmišljala o budućnosti jer sam već znala da ću biti pisac. To je ono što volim najviše, no da li ja imam uslove za to? Da li imam budućnost od pisanja? O tome nisam razmišljala sve dok nisam shvatila kako mi to ne donosi novac. Ne mogu se u maloj državi proslaviti pisanjem. A i ne vjerujem da sam toliko dobra da napišem bestseller.

Moj otac je bolestan i on je svoje odradio. Noge su ga već odavno izdale i nikada više neće moći zarađivati za hljeb.

Stariji brat će uskoro imati svoju porodicu i sa profesorskom platom ne može hraniti dvije porodice. Dok o mojoj mlađoj sestri ne mogu ni misliti kao o radniku. Ona ima tek 9 godina i neko se treba pobrinuti za njenu budućnost.

Tada sam shvatila da sam ta osoba ja.

Tada sam shvatila da je pravo vrijeme da odrastem i prestanem biti ona djevojčica koja misli o slatkim dečkima, nego da postanem djevojka koja misli o budućnosti.

Veliki rat se spremao. Prošlo je već nekoliko godina od kako su Rusija i Ukrajina počele ratovati. Neke zemlje su stale na stranu Ukrajine i Rusija ih je odmah napala. Ubrzo je došlo do podjele na dva bloka, baš kao u prošlosti.

Balkan opet vodi bitnu ulogu, jer predstavlja ambiciju Rusije da konačno dobije veliki izlaz na mora. Ako pokori Balkan i proširi svoje teritorije bila bi najveća sila na svijetu, i samim tim jača od SAD. No da bi to spriječio, SAD nude razne privilegije Balkanskim državama i pokušava ih nekako odvući na svoju stranu. Sada je sve na našim predsjednicima koji se dogovaraju.

Ja sam se priključila vojsci i počela sam sa obukom. Imam veliku platu i nije me briga što izlažem život opasnosti jer će se i kod nas uskoro zaratiti. Bitno mi je samo da moja porodica ima hranu i krov nad glavom. Iako su me ti isti pokušali odgovoriti od moje odluke.

Oni su se za mene brinuli 17 godina, sada je vrijeme da im to vratim.

__________________________

Nova priča. Želim se potruditi oko nje i znam i sama da ovaj prolog nije nešto zanimljivo, ali ja želim da ovo više liči na knjigu. Iskreno se nadam da ćete čitati, jer imam i previše inspiracije da napišem ovu priču.

Ako želite da bude ff recite mi i ja ću ubaciti nekog od dečkih. Sve je vaša odluka. Ali nemojte mi reći da ja biram, pa posle ne čitate jer nije ff.

I da, ovo je budućnost. Bude kasnije napisano koja tačno godina.

Love ya xo

Grown upWhere stories live. Discover now