Pov. Dominika
Po skończonym filmie postanowiliśmy zagrać w butelkę.
Pierwszy kręcił Stuart i wypadło na mnie.Stuu: Pytanie czy wyzwanie?
Ja: Pytanie.
Stuu: Gdybyś miała teraz szybko kogoś pocałować to kogo byś wybrała?
Ja: ... Siebie!
Stuu: Nie możesz siebie.
Ja: W takim razie... Marka.Graliśmy jeszcze chwilę w same pytania, co robiło się nudne, więc przeszliśmy do wyznań. Dodam jeszcze, że dołączyły do nas trunki procentowe przez co chłopaki wymyślali ostre i chore wyzwania.
Teraz kręcił Marek i wypadło na mnie.Marek: Pocałuj Stuu w usta.*wybełkotał już podpity*
Przybliżyłam się do Stuarta i złożyłam szybki pocałunek na jego ustach po czy się odsynełam.
Marek: Ale, ale co to było?!
Ja: Pocałunek.
Marek: Nie zaliczam go.
Ja: Czemu?
Marek: Bo był za krótki!
Ja: Okej.Ponownie spojrzałam na Stuu, tym razem to on się uśmiechnął i objął mnie w pasie. Następnie przesunął swoje usta do moich, a po chwili nasze warki się stykały. Na początku całowaliśmy się powoli i delikatnie, później coraz szybciej i namiętniej. Czułam jak nasze języki walczyły. Po chwili Stuart położył mnie na kanapie dalej całując moje usta, jednak ja byłam sprytniejsza i przezuciłam go tak, że teraz on leżał pode mną, a ja na nim. Całowaliśmy się dalej coraz szybciej i agresywniej. Aż...
Łukasz: DOŚĆ!!!
Oderwałam się od Stuu i spojrzałam na Łukasza pytającym wzrokiem.
Pov. Łukasz
Bardzo fajnie grało nam się w butelkę ale kiedy Marek wymyślił to zadanie dla Dominiki poczułem dziwne kłucie w klatce piersiowej. Oczywiście nie dałem tego po sobie poznać. Dopiero później kiedy to Stuu całował ją coraz bardziej i bardziej coś mnie tknęło i wykrzyczałem Dość. Dopiero po chwili zrozumiałem co się właśnie stało....
Dominika: Halo, ziemia do Łukasza!
Ja: C...Co?
Dominika: Wszystko ok? Bo wyglądasz jakbyś ducha zobaczył.
Ja: T..Tak, jest ok.
Marek: Wiecie co, może pójdźmy spać. Jest już późno.
Dominika: No spoczko.
Ja: Tak, Dobranoc.♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤
Mam nadzieję, że się Wam rozdział podobał🌟🌟🌟!!!Gorąco polecam obejrzeć załącznik w mediach.
Pamiętajcie! ! !
KAMERZYSTA - Szare bloki (Prod. Kruszwil)
22.03.2019r. 18:00
CZYTASZ
ŻYCIE BEZ WORKA [Kamerzysta x Siostra Kruszwila]
FanfictionHistoria Dominiki, mieszkającej z bogatym bratem i jego współlokatorem. Kruszwil ~ 18 lat Dominika ~ 20 lat Kamerzysta ~ 21 lat Książka może zawierać: - przekleństwa, wulgaryzmy - scenki +18