29 martie 2017
Jurnalul lui Jennie
" Zilele au trecut rapid de când Lisa a fost furată de lângă noi. Am încercat să negăm că nu mai este și că nu e aici. Dar, asta este realitatea cruntă. Trebuie să aflăm cine a făcut-o. Însă am o presimțire urâtă în legătură cu asta. Sper ca totul sa fie ok, să nu pățim nimic."
Polițistul a pus jos carnetul, privind încă odată corpul fetei.
-Biata, avea o viață înainte. Cineva le-a vânat pe aceste tinere, s-a jucat cu ele, ca mai apoi să le omoare. Băieți, avem de a face cu un psihopat.
Bărbatul s-a ridicat privind în jur. Privirea lui s-a mutat ușor pe carnețelul lui Jennie.
-Îmi pare rău puștoaico,dar carnețelul va merge cu mine, a spus el privind trist corpul lui Jennie acoperit cu un cearceaf alb.
-Domnule June?
-Da?
-Numele fetei este Kim Jennie,23 de ani.
June și-a întors capul pentru ultima dată și a oftat. A privit pe peretele din stânga lui, acolo fiind o poza cu 4 fete, printre care si Jennie, ''Presupun că una dintre ele este Lisa, fata care a fost ucisă'' Și-a zis el în minte. Bărbatul a privit pentru ultima dată corpul lui Jennie.
-Îmi pare rău fetelor că a trebuit să aveți un sfârșit ca acesta, a zis el părăsind locuința celor patru fete.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOTA AUTORULUI: Pasajele scrise cu italic vor fi flashback-uri de când fetele erau în viață.
CITEȘTI
;stay;
Fanfiction"Și noi am încercat să aflăm cine a luat-o de lângă noi. Din păcate, am devenit una cu misterul."