Capitol 1

32 5 0
                                    

28 martie 2017

Jurnalul lui Jennie 

             '' Astăzi am ieșit toate 3. Trebuia să fim toate 4, însă Lisa nu mai este aici cu noi. Am încercat să dăm de Kyungsoo, colegul Lisei. Ne-a zis că ultima dată când a văzut-o a fost la facultate, când a plecat speriată de moarte. Apoi ne-a zis că a văzut un tip dubios în spatele ei.''

M-am oprit din scris când mi-am auzit numele strigat de către Jisoo. Am băgat carnețelul sub pernă și m-am dus la cele două fete.

-Ce s-a întamplat? am zis agitată, 

-Ați găsit ceva? am continuat eu.

-Niște mesaje cu un băiat de la arte, Jay. Tipul era în limbă după ea, Rose a fluierat ușor cu un zâmbet trist pe față. Aveau întâlnire sâmbătă la teatru, a continuat ea.

-Cred că nu știe, a zis Jisoo umblând prin laptopul Lisei. 

-Ar fi ok să îl anunțăm și pe el.

Ne-am îmbrăcat și am pornit spre facultatea de arte. Am pus cd-ul cu melodiile preferate ale Lisei. Am ascultat toate tăcute până când am ajuns la destinație. Am mers grăbite, întrebând fiecare elev ce ne apărea în față. 

-Știi cumva unde este un tip pe nume Jinhwan?

Într-un final o fată ne-a arătat unde îl putem vedea. Era acolo sub cireș. Avea telefonul în mâini și  părea îngrijorat. Ne-am apropiat de el și l-am privit toate.

-Salut, am zis eu prima.

Băiatul a ridicat o sprânceană, ca mai apoi să ne privească de parcă l-am înjurat de familie.

-Suntem prietenele Lisei, a continuat Jisoo.

Fața lui s-a albit instant și ne-a privit cu ochii mari. 

-Lisa? Unde e Lisa? Încerc să dau de ea de câteva zile.

Am oftat scurt și l-am privit. Am vrut să îi zic mai pe ocolite pentru a evita un leșin,însă Rose mi-a luat-o înainte.

-E moartă.

Băiatul ne-a privit tăcut timp de aproximativ 5 minute, până când a zis ceva.

-Moarta? Lisa e moartă? 

Atât a zis până să îl vedem că începe să plângă.

-Hei calmează-te, a încercat Rose să îi zică.

-Nu pot! Fata la care am ținut enorm a murit. De ce a murit?

Am început să îi povestim că a fost găsită moartă lângă un bloc de lângă facultate, că nu știm cine a făcut-o. Singura lui reacție a fost să dea din cap. Și-a tras nasul și ne-a privit.

-Am avut un prieten comun,Kyungsoo, el mi-a zis că Lisa mereu îi povestea multe lucruri. Printre care și faptul că se simțea că e urmărită. Noi i-am spus să meargă la poliție, însă Lisa a ripostat și ne-a zis că nu e mare lucru, că poate e ea paranoică.Am încercat de multe ori să îi zic să se ducă la poliție sau măcar să ceară ajutor cuiva, însă mereu îmi spunea că va fi bine.

După mai multe ore în care am povestit cu el, am plecat toate 3 acasă. Când am intrat în bloc și ne-am dus în fața apartamentului am făcut o descoperire sumbră. Un bilețel lipit de ușă. 

-UNA DINTRE VOI URMEAZĂ-

Rose înghițit în sec.

-Brusc îmi e frică.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Am citit de mai multe ori a doua notiță. Kyungsoo. Am să îl caut. Dar cine i-ar fi vrut răul unei fete de treabă.

-June?

Mi-am ridicat o sprânceană și am dat din cap.

-Mai bine iei o pauză.

M-am ridicat, mi-am luat sacoul și carnețelul lui Jennie și am plecat.

☆☆☆

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 12, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

;stay;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum