Moje rodina

51 1 0
                                    

Ahoj jsem Alex Morgan ale v realitě se jmenuji jinak. Tohle jméno si dávám z důvodu soukromý ale to snad chápete.
Chtěla bych vám říct něco o mojí rodině.

Mám rakovinu štítné žlázy a nejspíš to je mý rodině jedno, protože se o mě nezajímají. Ani jednou mě nebyli navštívit v nemocnici a ani mi nezavolali. Už jsem si na to zvykla protože už to mám takhle od dětstvý.

Mám nevlastní mámu, která se jmenuje Karolína a má dceru (nyní mou nevlastní sestru) Lenku.
Myslím si, že si vzala mého tátu jen kvůli tomu, že z něj táhá prachy a ani ho doopravdy nemiluje. Když měl a má táta temné obdobý, kdy mě mlátí a psychicky mě týrá, tak se mě nevlastní máma a ani Lenka nezastávájí, jen se na to koukají a přiblbě se smějí. 
Slyšela jsem drby v našem městě, že Karolína byla 2 roky ve vězení za držení drog a potom na psychiatrii. Zkoušela jsem se jí na to zeptat ale jen mě odpálkovala.

Lenka je teda má nevlastní stařší sestra. Je jí 20 let, má černé kudranté vlasy a modré oči. Často nosí flanelové košile s legínama.
Všechno na mě svádí. Třeba jednou ona měla umýt nádobí i když jsme se domluvili, že ho umije ona. Ona ho neumyla a dostala jsem vynadáno já. Třeba nedávno jsem byla v krámu si koupit jogurt, sendviče a brambůrky "pringles". Moje pitom* nevlasní sestra si na to dělal nárok, že to chce mít. A hádejte kdo vyhrál? Zase ONA.
Často chodí ven oblečené a namalovaná jak štět**. Omlouvám se za sprosté slova ale je to tak. Její matka jí ve všem podporuje a vše dovoluje. Je strašně rozmazlená a pyšná.

Vlastní máma jménem Jitka zemřela, když mi bylo pět let na rakovinu štítné žlázy. Dodnes si ještě pamatuji jak seděla u mé postele a četla mi mou oblíbenou pohádku o červené karkulce. 

Mám též i vlastního otce, který se o mě též nezajímá. Po mámině smrti to šlo s ním hodně s kopce. Začal pít ten svůj alkohol a kouří cigarety. Než maminka umřela tak pro mě byl jak strážný anděl..
Teďkom jsem si vzpomněla na to, jak jsme byli na výletě v horách, když maminka ještě žila a já jsem upadla a zpomila jsem si nohu. Celou dobu mě do nemocnice nesl na zádech a utěšoval mě. Boužel to jsou teď už jen pouhé vzpomínky. 
Po mamině smrti dělal jakobych vůbec nežila.. byla jsem často hladová. Nedával mi skoro najíst a já jsem si to musela oddřít za nějakou práci. Často mě bije a křičí na mě, že si za tu svou rakovinu mohu sama.

Poslední členem rodiny je můj černý kocour Ed. Jmenuje se Ed jako známý zpěvák Ed Sheeran, protože ho mám ráda a chtěla bych se s ním jednou setkat. 

Můj osobní životWhere stories live. Discover now