La persona més important de la meva vida...
Com es pot definir?
Moltes vegades m'ho he plantejat però mai no he arribat a la conclusió...
Es podria pensar que és la persona la qual ha deixat una gran petjada a la teva vida. Aquesta petjada tan important per tu, però tan insignificant per aquella persona, pot ser l'empremta del canvi. Aquella fonda petjada, deixa moltes arrels a la teva vida, pot fer que canviïs d'opinió en alguns aspectes o que d'alguna manera canviïs la teva forma de ser i inclús la teva forma de fer. En quins criteris ens basem per triar-la, jo crec que primer ens hem de fixar en les persones del nostre entorn a qui els hi importes, o no, potser és com un ídol. És a dir que l'admires, però ell a tu no et coneix. Després començes la recerca d'aquella persona. Les preguntes que jo em faig són: -És de la familia?, -Ho ha fet expressament?, -És una persona que a mi m'importa?, -Aquella persona encara és viva o ja no segueix el nostre camí?, -Les persones del meu entorn l'aprecien?...Una altra manera de definir-la és la persona que t'ha ajudat en els teus moments més vulnerables. En els moments en els quals et sents deprimit i sense energies es demostren molt les persones a les quals realment els hi importes. Aquelles persones són les que et fan costat en els teus mals moments, t'animarán, t'aixecarán, t'auxiliaran i et socorreran perquè et puguis aixecar i superar aquesta mala ratxa que estàs passant en aquells instants... Quan et sents malament, valores molt més les coses, és a dir que si l'altra persona fa un breu esforç, per a tu serà com un gran pas cap a la millora de la teva situació actual.
En el pitjor moment d'una depressió, és just el punt on reflexiones i penses en els teus éssers estimats, les teves pertinences i les teves experiències inolvidables. Allà, en la situació que et penses que podria ser la teva pitjor, té la seva part bona, la pots fer servir per interioritzar i investigar sobre les teves "entranyes"...La persona més important de la teva vida pot ser senzillament aquella que coneixes des de fa molt de temps i creus que t'ha ajudat a millorar, aquella persona que no li faria res dir-te:
➳ T'ESTIMO, I PASSI EL QUE PASSI, SEMPRE EM TINDRÀS AL TEU COSTAT!!Després de tot aquest text ja hauries d'haver pensat quina és la teva, però el que m'està passant a mi és que penso en tantes persones, em seria molt difícil haver de triar una de totes les persones que em fan feliç.
Així que crec que mai podré trobar a la persona més important de la meva vidaI tu creus que trobaràs la persona més important de la teva vida, o ja l'has trobat?
YOU ARE READING
La persona més important de la meva vida
RomanceÉs una reflecció sobre la persona més important de la teva vida...