Proč??

27 3 2
                                    

Co je moje nejčastější otázka kterou si stále kladu?? 🙄 Proč v životě nemůžou být všichni šťastný chápu to, nejde to ale proč tu stále jsou ty s prominutím dementní lidé kteří se furt navážejí do ostatních!! Já vím nikdo není dokonalý ale v dnešní době neznám jediného člověka který by nikdy neřekl nic sprostého a nepomlouval všechny okolo proč? Nechápu to proč je v dnešní době tolik pomluv a lží vždyť mi sami žijeme ve lži?? Vidíš někoho kdo nevidí snaží se najít cestu a nemůže a co uděláš koukáš na něj a odcházíš proč? Proč se takhle chová 97% obyvatelstva možná víc? Nechápu logiku dnešní generace nebudu do ní patřit protože jestli tohle mám být já tak to promiňte to du skočit z mostu! Každá chvíle kdy můžete pomoc druhému vám přece musí zlepšit náladu hlavně ten člověk který nemá na nic sílu a je nemohoucí i vám musí být nesmírně vděčný ne? 💫 Když se zamyslíme žijme podle toho jací jsme a bez toho abychom se chovali podle někoho jiného ne? Aby nás ten člověk měl radši nemůžeme se přetvařovat a chovat se tak navždy akorát tak toho člověka tím zradíme že se potom chováme úplně jinak! Když se v dnešní době podíváte na 5 lidí pokaždé tam bude někdo kdo není šťastný kdo je třeba šikanovaný a má těžký život a stejně ty 4 lidé kteří zbydou by maximálně jednoho člověka napadlo se zeptat jestli je vše v pořádku a jestli nepotřebuje pomoc. Každý někdy potřebuje pomoc protože pokud všechno budete schovávat v sobě nikdy se toho nezbavíte a může to dopadnout někdy i hůř než si většina z nás jen myslí! Sedněte si a zamyslete se nad dnešní dobou puste všechno to co se teď děje a zasněte se není to skvělé? Nejste hned šťastnější? Když něco takového udělám já jsem šťastná. Někdy si člověk potřebuje odpočinout od světa a zamyslet se nad sebou a nad svým životem, jak ho chce žít. Je důležité se někdy odreagovat jít se projít nebo dělat něco co nás baví protože to je něco co miluje každý z nás. Vyjděte někdy ven, sedněte si do trávy a koukejte na západ slunce bude to něco nádherného a neuvěřitelně krásného! Každou chvíli zaslechnu jen třeba na 30 sekund že každé další dítě trpí v této době šikanou jakýmkoliv druhém šikany.. Říkám si proč jsou takový lidé vždyť každý žijeme jen jednou tak pojďme společně a snažme se pomoc těmto lidem snažme se pomoc každému kdo potřebuje ne? Protože to je něco co udělá většině lidí největší radost když se najde někdo kdo je za vás schopen dát i život. Bohužel takových lidí je pár a proto se teď společnými silami snažme tomuto všemu pomoc nebýt těmi lidmi kteří ubližují ostatním a buďme těmi kdo se postavý za ty kteří jsou na tom špatně 🔥 Hlavní je být sami sebou protože každý člověk má právo na svobodný život a svobodné rozhodování tak se nepřetvařujme buďme těmi, kterými doopravdy jsme těmi kým jsme se narodili. Doufám že každý kdo si toto přečetl se nad celým světem nad tímto vším zamyslel a bude stát za tím na kom mu záleží protože to je důležité! ❤️ Děkuji pokud si tomuto článku věnoval alespoň pár minut a budu ráda když se to dostane mezi více lidí, aby všichni měli šanci se nad dnešní dobou zamyslet.
(Pokud sdílíš napiš to prosím do komentáře cením si každého sdílení.)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 22, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Buďme To My! Kde žijí příběhy. Začni objevovat