Emma szemszögéből:
Reggel a madarak kib*szott csicsergő hangjára keltem fel. Miről is beszélünk, hisz ez nem is egy rajzfilm, na mindegy akkor térjünk a tárgyra. Ki keltem nagy nehezen az ágyból és felvettem egy fekete ruhakészletemet, azután meg elmentem reggelizni. Természetesen senki nem volt otthon, (mert miért ne lennének)így egyedül elkészítettem a világ legsz*rabb reggelijét. Utána elindultam fogat mosni, ami színtén sz*rul sült el mivel nem volt fogkrémünk ezért retkes pofával indultam el az iskolába.
Suliban:
Éppen a szekrényemhez tartok amikor letámad a két legjobb barátnőm: Amy és Katherina.Amy: A. Katherina: K.
A: - Szia Emma! Annyira érzem hogy jól fog telni ez a nap, nem gondolod???
Én: - Szia Amy! Nem, szerintem ez egy pocsék, undorító, förtelmes nap lesz, én ezt érzem!😒
K: - Szia Emma! Bocsi miatta, tudod milyen kis őrült szokásai vannak! Biztos ártott neki a napsütés!😒🙁
A: - Nem is igaz!!! Én legalább tudok mosolyogni nem úgy mint te, drága nővérkém!!!😠☹️
Mondta Amy, mire ő elrohant. Mi meg Katherinaval elindultunk sétálva az első óránkra.(Amy nem az osztálytársunk) Elkezdődött az első óra, amikor a tanár megszólalt:T
T: - Gyerekek, szeretném nektek bemutatni az új tanulónkat: Jace Andersont! Jace, mondanál pár szót magadról?
Jace:J
J: - Persze tanár úr! Sziasztok Jace Anderson vagyok, Mineszotából jöttem, 18 éves vagyok, és remélem hogy sok barátaim lesznek!
T: - Nagyon jó köszönjük szépen a bemutatót! Akkor folytassuk tovább az órát!
Gondolataim:
(Annyira tetszik ez a srác, de ne legyél már hülye b*szki, te nem lehetsz szerelmes, ráadásul egy ilyen lány mint én? Te nem vagy normális! Na jó mi lenne ha barátkoznál vele! Abból csak nem lehet baj)Drrrrrrrring, Drrrrrrrring!
Ki csöngettek és Katherinaval elmentünk mosdiba. (Ott szoktam elbújni ha valamin gondolkodom)
K: - Mi bánt már megint drága Emma barátnőm?
Én: - Igazából nem bánt most semmi, csak azt hiszem megtetszett az új srác: Jace! Fura ugye?
K: - Amondó vagyok, hogy beszélj vele, ismerd meg, tudj meg mindent róla.
Én: - Csak az a baj, hogy rajtad és Amyn kívül senkivel sem beszélek a suliban! Segíts, neked úgy tudom, hogy volt már pasid.
K: - Igen volt, de másnap már dobtam. Csak beszélj vele, ismerd meg, és utána beszélünk. Oké?
Én: - Oké! Hiszek neked. Na, akkor megyek, szurkolj nekem!
K: - Úgy lesz!!!
Bementem a terembe, ahol még a helyén ült Jace. Oda mentem hozzá és hát kedvesen megszólítottam:
Én: - Szia Jace! Emma Watson vagyok!
J: - Szia Emma! Milyen csinos vagy, te mindig így öltözködsz?
Én: - Igen. De valami bajod van az öltözködésemmel???(itt egy kicsit felemeltem a hangom)
J: - Nem! Nyugi! Csak, nem áll jól neked a fekete és azért mondtam. De bocsi ha megbántottalak vele!
Én: - Ja, értem. Bocsi a bunkó viselkedésemért. Csak szeretem ezt a színt, ez tesz engem boldoggá.
J: - Mi lenne, ha lennénk barátok! Benne lennél?
Én: - Persze, igazán jól jön még egy barát!
J: - Akkor szupi, még később beszélünk, Szia Emma!
Én: - Szia Jace!
Vége lett a napnak. Haza mentem és otthon megint nem várt engem haza senki. Elmentem vacsizni, majd fürdeni, és fogat mosni,(fogkrém nélkül)azután felvettem a pizsim, befeküdtem az ágyamba és elaludtam.
Gondolataim:
( Annyira fura volt ez a nap. Lett egy új barátom, aki még ráadásul még tetszik is, ami szintén ritka, mert még sosem tetszett senki-sem, és azt hiszem megfogja változtatni az életemet.)# Alszok #
Nem történet!:
Remélem tetszik az 1. fejezet, amiben nagyon sok segítséget kaptam a barátaimtól is, amit nagyon köszönök nekik, a szereplőket: engem, a szerelmemet, és a barátaimat alkotják. Akinek tanácsa van a storyval kapcsolatban csak nyugodtan írjon.😀😁
YOU ARE READING
🖤Egy felejthetetlen szerelmi történet❤️
RomanceSzerelmi történet. Néha tartalmaz egy-két csúnya szót.