stěhování

23 3 1
                                    

Ted si akorát balím věci protože se budu stěhovat k tátovi Charlimu máma se stěhuje

se svím přítelem pryč a já zrovna nechci se stěhovat do Arizony ted bydlím v ČR

a tet budu bydlet ve Forks už se strašně těším ,,zlato vyrážíme at stihneš letadlo''

,,jojo mami už jdu jen si vezmu zavazadla" zakříčela jsem za ní ze schodu dolů.

Běžela jsem dolů ze schodů div sem se nerosplácla , a když jsem konečně byla skoro dole

na posledním schodu jsem jsem se rosplácla , vduchu jsem si nadávala jaký pako jsem,

ale z nadávání mě vyrušila mamka ,,zlatíčko co si proboha dělala že se povaluješ na zemi"

zvedla jsem se ze země a koukla jsem se na ní, ale bylo vydět aby nevyprskla smíchy.

,,jojo mami nic se mi nestalo ale už chci jet protože to jinak nestihneme " řekla jsem

a vzala si kufr . U auta jsem si dal sluchátka a pustila si tam monsters nasedla do auta a jeli sme.

O 1:30 později..

Už jsem na letišti a ted se lučím s mamkou a s jejím přítelem kterého nesnáším

,, Bello" řekla mi mamka už alespon  po tisící , než jsem nastoupila do letadla.

,, Nemusíš to dělat pojed s náma do Arizony jestli chceš "když jsem se upřeně podívala do očí,

najednou mě zachvátila panika. Jak můžu nechat svoji mamku sama s tím debilem .

Samozřejmě že ted měla Phila toho debila , aspon bude mít kdo zaplatit účty a v autě furt benzín a v ledničce jídlo a ona bude mít komu zavolat když se stratí . ,,ale já i přes to chci jet" lhala jsem

nechci jí nechávat s tím tyranem ale já už nemám sílu na to jak se furt trápí, ale furt jí říkám aby si našla někoho mylého,hodného,ale ona né ,že jí tuten vztach vyhovuje , ale ona sama so si lže.

,,Vyřid Charlimu , že ho pozdravuju" řekla odevzdaně

,,Vyřídím"

,,Však se ještě někdy uvidíme" nedala se odbít ,, Můžeš dyžtak přijet domů k nám j-já teda m-mi tě rádi uvydíme" ale když to dořekla tak sem se koukla na toho debila a vraždil mě pohledem.

,,Nedělej si o mě starosti " řekla jsem a obratila sem se zady knim a už jsem chtěla jít do letadla ,ale někdo mě chytl za zápěstí a otočil byla to mamka. Po tvářích jí začali téct slzi a obejmula mě.

Odtáhla jsem se od ní koukla jsem se jí do uslzených očí a řekla ,, Ahoj mami mám tě ráda ale nepřijedu k vám ,chci začít novej život a né s takovím debilem jako je on " ale to poslední slovo jsem zakřičela na něho a koukla jsem se na toho debila, ten však byl zaskočený tím co jsem řekla.

,,D-do-bře t-tak s-e měj he-zky a ah-oj " řekla mi mamka a vzlikla odtáhla jsem se od ní a už jsem šla pryč od nich ale ještě jsem za sebou uslišela toho krténa jak na mě křicí ,,čubko" já se neotáčela jenom sem dala ruku nahoru a ukázala na něho prostředníček a uchechtla jsem se.

o 5 minut později

už jsem v letadle , je to tady tak konfortní že jsem málem z toho spadla na prdel .

jdu si sednout , a už sedím vedle mě je nějakej chlap kterému muže bejt tak 40 let ale já jeho chrápání ignoruju . Vezmu si sluchátka a putím si písničky opřu se o okýnko a koukám ven.

o 5 hodin později

Už jsem na letišti ve FORKS když vylezu uvydím tátu a hnet jak mě on taky uvidí tak za ním běžím když k němu doběhnu málem sem zakopla ale to se nestalo protože jsem byla vtáhnutá do mrdvědího objetí a já mu ho z radostí objetovala pak sme se odtahli od sebe a koukli se na sebe.

,,Ahoj rád tě vydím Bells" řekl a příjemně se na mě usmál ,, Vůbec ses nezměnila. Jak se má máma"  zeptal se a já stuhla on neví že ma máma přítela a ještě ktomu tyrana který jen jí využívá k tomu aby se sním vyspala , on si prej musí potrpět na dobrým sexu . Ale jestli se ptáte jak to vím tak rozhodně jsem s ním nespala to v žádném případě to bych ho nakopla vím to od mámi .

,,Bells poslocháš halooo" z přemýšlení mě vytrhl táta na kterého jsem se falešně usmála a řekla.

,, Jo jenom sem se zapřemýšlela . A jo mamka se má fajn akorát má hodně práce " řekla jsem

a usmála sem se na něho , on jenom kývl hlavou ,a šli jsme k němu do auta .

Sice pracuje jako policajt ale auto ma fakt hezký , je to mustang je červenej s černýma pruhama na kapotě .

Nastoupili jsme do auta a bylo hromové ticho ale najednou ho přerušil táta s otázkou které jsem se bála nejvíce , ale jak se  z toho vyvrátit , nechce se mi mu moc lhát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nastoupili jsme do auta a bylo hromové ticho ale najednou ho přerušil táta s otázkou které jsem se bála nejvíce , ale jak se  z toho vyvrátit , nechce se mi mu moc lhát.



twilight ságaKde žijí příběhy. Začni objevovat