AKASHI-ONNA
-Neve, annak jelentése:
°Akashi=
•Aka-Véres, vörös
•Shi-Halál
°Onna= Hölgy, nő, aszzony
Jelentése: Véreshalál asszony-Története: Akashi-Onna eredetileg egy japán gimnazista lány volt. Eredeti neve Momoko Watanabä volt. Sok barátja volt, emellett szerelemre is talált. Ezzel szemben a családi élete korántsem volt ilyen fényes. Nevelőapjával élt, aki alkoholista volt, minden héten más nő volt a házukban.
Nem mellesleg Momoko volt a legjobb tanuló a gimnáziumban. Ez azt vonzotta magával, hogy sok különórára kellett járnia. Sokszor este, koraeste ért haza az órái száma miatt. Egyik ilyen napon hazaindult, de miután kilépett a kapun, feltűnt neki hogy a táskáját benthagyta a teremben. Vissza akart rohanni, de a kapu zárva volt. Az iskolát szúrós, tüskés bozót övezte. Mégsem hagyhatta bent az iskolában a táskáját, hiszen házija volt még másnapra. Úgydöntött, hogy visszamegy érte. A kapu csiszolt, vastag fakapu volt, egyetlen nyílás, kapaszkodásra használható repedés sem volt rajta. Momoko számára maradt a bozót. A lány elindult, bőrét horzsolták, szúrták a tövisek. Sok küzdés után bent volt. A külső lépcsőn rohant fel a terméhez, ami a másodikon volt. Beért, felkapta a táskáját, és már indult is volna. De valami lekötötte a figyelmét. A tanári asztalon egy öngyújtó pihent, a terem sarkában pedig egy baseball-ütő. Momoko érdeklődve forgatta kezében az öngyújtót, majd zsebrerakta. Visszafelé is ugyanaz a tövisrengeteg várta. Bőrén szinte égtek a tüskék. Meglátta a házukat. Gyomra görcsbe rándult, de még ment. Belépett a házba, megcsapta a tömény alkoholszag. 'Apja' feltűnt. Faggatta a lányt, hogy miért késett, aki csak annyit mondott: "Burn." Azaz, égj el. Az apja nem tudta mire vélni, mérgében szétkarmolta a lány arcát, nyakát. Ezután összevarrta a lány száját. Nem volt a varrás aprólékos, csak olyan septiben összevarrt. Momoko vérző sebekkel, összevarrt szájjal indult a szobájába. Arra lett figyelmes, mikor a tükörhöz ért, hogy vért könnyezik, emellett az eddig sötétbarna szeme vörös lett. Csak ennyi jött ki a torkán, az összevarrt száján, saját maga láttán: "Aka...Shi...."
A lány a következő nap nem ment iskolába, bezárkózott a szobájába. Megvárta a késő délutánt, amikor sötétedni kezd. Fogta az öngyújtóját, meg egy éles kést, feketébe öltözött, és elindult az iskolába. Nem tanulni, nem barátkozni. Ölni. Momoko tudta hogy még tartanak a délutáni órák, de van aki a folyosón vagy az udvaron kószál. Egyedül. A lány sietve megrohamozta a mosdót, mert tudta hogy ott biztosan lesz valaki. Jól sejtette. Első áldozata egy tanár volt. Először hátbatámadta egy késsel, majd meggyújtotta, és annyit mondott: "Burn". A száján sikerült még aznap vágnia egy kis rést. Csak hogy mondhasson annyit hogy "Burn". Ezek után Momoko átneveztette magát Akashi Itoh-nak. Sok áldozata esett már, az iskolájában. Minden nap iskolagyűlést tartanak, a létszám ellenőrzésé érdekében. Pár héttel erre, a lányt halottnak hitték, az "apját" pedig lecsukták. Eközben a lány nem halt meg, hanem szimplán eltűnt. Vagyis saját szándékából elment otthonról.-Hol találkozhatsz vele, és mikor:
Akashi-Onna az iskolákban jelen van öt óra után, minden olyan napon amikor öt körül sötét van.-Kinézete: Arcmaszkkal fedi száját, pont mint Kuchisake-Onna. Nagy, véreres piros szemei vannak, amik világítanak. Hátközépig érő fekete haja van, a nyaka és az arca karmolásokkal, és horzsolásokkal tele van. Tetőtől talpig feketében jár, az egyik keze mindig a zsebében van, hogy nehogy elvesztse az öngyújtóját.
-Hogy tudod elküldeni/lebeszélni róla hogy megöljön?
•Azt kell mondanod, hogy: "I'll call the firefighters" vagyis "Hívni fogom a tűzoltókat". Vagy el tudod küldeni azzal tíz perce, amíg elmenekülsz, hogy visszafelé mondod a nevét. Tehát: "Anno-IhsakA". Ezek után elrohansz egy világos helyre, mivel a fényben nem szeret felgyújtani áldozatokat, mert nincs meg az az "élmény".-Mit tesz veled ha elkap?
•Jóesetben megszabadulsz tíz percre tőle, de ha este találkoztál vele, akkor problémák vannak. Miután újra megjelenik, kergetni kezd, és mümmög. Vagyis olyan hangot ad ki mint amikor igen helyett "mhm"-mel válaszolunk. Csak ő egyfolytában ezt adja ki. Ha megtalál, elvonszol a mosdóba.
°Azok után?
•Azok után hogy megtalált és a mosdóba vonszolt/vitt/teleportált téged, nincs menekvés. Hátbadöf az éles, vértől csillogó késével, majd hagy elégni, a testedet pedig otthagyja.
Köszönöm ha elolvastad beteg agyam szüleményének a történetét, Akashi-Onnáét. Don't worry, mászkálj nappal ;)
Yalthed "Műve"
YOU ARE READING
Minden ami paranormális
HorrorMit tartalmaz eme könyv? -Paranormális élményeim -Elméleteim -Creepypasták Yalthed módra, avagy hogy is tudom én -Japanese Urban legends -Japanese Urban legend by me