Kapteinen

10 1 0
                                    

Et skip lå langt ute på havet. Ikke noe land og se i nærheten. Alle var på dekk skrubbet og vasket for å gjøre skipet rent. Skipet til hørte den fryktelige Kaptein Black beard! Han var en lang man skummel med masse muskler! Svart skjegg, et år i ansiktet som gikk tvers over øyet. Et tre bein. Å sist men ikke minst hullet igjennom magen hans! Det var jo en rekke slaver som skrubba og vaska på dekk og blant en av dem var Jake Horror loose. Han var en man med en part som passe kort hår og er som sirka 176.

Jake var berømt blant Slavene. Han kunne vist se inn i fremtiden men det løy han bare om. Vel Jake kom hit i avfall på grunn av Kaptein Black beard. Vel de var langt ute på havet når de plutselig så et skip faren til Jake ropte lad kanonene! Men plutselig var skipet rett ved dem! Mann skapet til kaptein Black beard kom over og drepte hele mannskapet til faren til Jake. Så tok de Jake til Slave.

Det var for 2 år siden. Jake er lei av Kaptein Black beard. Han henretter de som ikke jobber bra! Kaptein Black beard går mot Jake. Ser du jobber er henda sa han og lo, så sa Jake «det er umulig og rømme fra deg så hva annet skal jeg gåre»? Jobbe sa Black Beard og lo son at hele mannskapet hans lo! Plus en slave. Black beard tok opp sverdet rett over Jake! Men så tok han sverdet i Slaven som lo! Ingen ler unntatt meg og mannskapet mitt sa Black beard! Så sa han: vi trenger alle dere! Vi skal til en vulkan og ta en kiste som her der, så ikke dø! Vi må seile over de 7 hav! Og jeg er kongen over de 7 hav så: men han rakk ikke og si mer før Jake avbrøt han. Det er du ikke! Hva sa du sa Kaptein Black Beard?

Kongen av de 7 havWhere stories live. Discover now