Hva sa du sa Kaptein Black beard? Du er ikke kongen av de 7 hav sa Jake! Bevis det da sa Kaptein Black beard, i mindre du ikke kan da sa lo han. Har du hørt om Jack Sparrow? Den fulle og samtidig dummeste piraten som noen gang har levd, selvfølgelig har jeg hørt om han! Vel han er kongen av de 7 hav sa Jake. Kaptein Black beard tenkte, til Han sa «fangehullet»! Alle jublet, så kom to digre men og tok han ditt. Han ble kastet inn i selen og til venstre for han var det en gammel man som så på ham! De digre mennene gikk opp igjen og lukket døra igjen. «Hvorfor er du her da unge mann»sa den gamle mannen til Jake? Jeg sa at han ikke var kongen av de 7 hav sa Jake. Dumt valg gutten min sa Mannen. Hvor lenge har du vært her nede spurte Jake? 23 år sa mannen! 23 år sa Jake! Hvordan lever du enda? E har ikke peiling på hvordan æ lever. Men han kaptein Black beard e'no helt forferdelig! Vel får håpe at skipe ikke synk nu da. Hva sa Jake! Vis skipet synker kommer vi under vann sa Jake! Helt riktig sa mannen og sleiket på en gammel Stein. Dette kan ikke she! Jo det kan she sa mannen. Jeg må finne ei vei ut her fra sa Jake. Så så han nøkkelen som ca. 4 meter unna han. Så fikk han en ide. Han fant masse pinner og litt trå og lagde en stor pinne og fikk tak i nøklene. Han løste opp og løste opp for den ekle mannen. Tusen takk sa mannen! Bare hyggelig sa Jake, men så traff en kanon kule mannen og båten fikk vann i seg og Jake så på alt sammen så tenkte han: « et ord man ikke burde bruke » så løp han opp med båten var på vei til og synke!
ESTÁS LEYENDO
Kongen av de 7 hav
AventuraDe 7 hav, krig, død. Hva er jeg egentlig tenker Piraten Jake? Han var en fange, men nå er han en Ordentlig Pirat! Han samler man skapet. Vil han kanskje dø?