Untitled part3

1.1K 23 12
                                    


Még vártunk egy kis időt a buszra ugyanis az idióta sofőr dugóba került és késett. Természetesen reklamálni akartam, de mivel megérkezett a busz későbbre halasztottak a reklamációt. A 2 órás úton (Balaton akarattyán vagyunk) az ás lányokkal beszélgettem és kiderült hogy Dinának tetszik Cortez. Hahhh. Tudtam! Persze a többi lány meglepődőtt és Tami elmondta hogy neki Dave tetszik Ivettnek Krisztián, Raminak pedig egyenlőre senki. Ahhh legalább egy feminista van az évfolyamban. (Virág  undorító emberekbe szerelmes akik mind énekesek) A hotel nem rossz, de az ott dolgozó emberek igazán tanulhatnának illemtant, mert miután megkértem hogy adják oda a szobánk pótkulcsát, nehogy az alkalmazottak kiraboljanak elég furán bámultak rám, majd közölték hogy ezt ne tehetik. Az ofő elküldött a recepciótól, ezért felmentem a szobámba. Ott van az összes lány. Az asok éppen Cortezről sztorizgattak(hozzáért Dina vállához amikor megpróbálta kikerülni) Gyorsan lelomboztam őket, majd megnéztem mit csinál az emo. Az ágyán fekve rajzolt. Mögé  léptem, és megnéztem a firkálmányát. Nem a legrosszabb de az én lovas képeim nyomába se ér. kb. fél ötkor elhívott minket játszani. Csupa unalmas és primitív játék, nem részletezném. A vacsorábból egy falatot sem ettem, mert nem voltam biztos abban hogy nincs benne semmi káros anyag. Ezután takarodó volt, de a fiuk elhivtak minket felelsz v merszezni. A parton ülve elkezdtük a játékot. 

Ricsi: Edina, fvm? 

Edina:f

Ricsi:Mi a zsánered?

Edina: A helyes, fekete hajú, Cortez nevű fiúk. Zsolti fvm?

Zsolt:m

Edina: Ugorj a vízbe!

Zsolt felállt a mólóra és ugrott egy hasast.

Zsolt: Virág, fvm?

Virág:m

Zsolt: Puszild arcon Ricsit.

Én: Hogy mersz ilyet kérni egy lánytól?! TE VADÁLLAT!

De késő volt. Az az ostoba felállt és megpuszilta. 

Virág: Kinga, fvm?

Én: m. Felelni gyávaság.

Virág: Ki a kedvenc énekesed?

Én: te idióta! MEREK!!!!!!

Virág: upszzzzz. Bocsi. Akkor ugorj rá Davere.

 És persze még folytatódott a játék.


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%:)

Haliiiiiii! Már rÉg nem VoLT rÉsz... De most újra Aktív Leszek!!!!!!!!:)))))))

XDXDXDXDXDXDXDXD

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SzJG Kingaaaa szemszöge😁Where stories live. Discover now