♣Találka♣

381 11 0
                                    

-Van egy ötletem!- szólalt meg Cam.-Üvegezzünk!-mondta egy mosoly kíséretében.
-Oké.-mondtuk Shawnnal egyszerre.

Cam felállt és hozott egy félig tele levő palackot. Pörgetett és Shawn-on állt meg.

-Shawn! Felelsz vagy mersz?-kérdezte a fiú
-Merek!-mondta nevetve.
-Ugorj bele a medencébe!-nevette el magát.

Felálltunk a földről, én gyorsan hoztam egy törülközőt és kimentünk a mendencéhez. Fogta magát és nekifutásból beleugrott. Gyorsan kimászott és én odaszaladtam hozzá a törulközővel és a hátára raktam. Így ment ez késő estig, mikor úgy döntöttünk hogy mindenki hazamegy. Engem Shawn hazavitt és búcsúzásként megöleltül egymást. Felmentek a szobámba elvégeztem az esti rutinom és elmentem aludni.

-Time jump-

Mikor felkeltem úgy döntöttem el megy ek futni ezért felöltöztem.

Mikor felkeltem úgy döntöttem el megy ek futni ezért felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hajam csak összefogtam és elindultam. Csak a telefonom vittem és a kulcsom.

.......

K

b. egy kilométert futhattam mikor a parkban megláttam Shawn alakját egy lány csapattal fényképezkedni és autógrammot osztogatni. Mikor már majdnem lement a sor és a fiú menni készült odaszaladtam úgy hogy ne vegyen észre és egy rajongónak álcáztam magam.

-Út isten! Shawn Mendes! Kaphatok egy autógrammot?-kérdeztem ugrándozva és tapsikolva.
-Neked bármikor!-nevettem el magát és megölelt. -Amúgy hogyhogy itt?-kérdezte értetlenkedve és átkarolta a vállam.
-Lejöttem futni. És te?-mosolyogtam rá.
-Csak Sétáltam.-nevetett fel.
~Istenem az a nevetés! Olyan aranyos! Várj mi? Alíz! Most azonnal állj le!~ veszekedtem magammal.
-Nem akarsz eljönni az interjúmra? Másfél óra múlvaindulnánk.-kérdezte rám szegezve a tekintetét.
-Szívesen megyek!-mosolyogtam

Hazakísért és ment ő is készülődni. Le zuhanyoztam, felöltöztem és kisminkeltem magam.

Smink gyanánt csak szempillaspirált és szájfényt használtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smink gyanánt csak szempillaspirált és szájfényt használtam. Felvettem a divatszemüveget, hajam pedig kiengedtem és beleraktam a virágos hajpántot. Nyakláncot és karkötőt is felvettem majd leültem a táskám kíséretében a TV elé. 10 perc múlva kopogtak és mentem is Shawnnal. A kocsiban néma csend volt csak a rádió szólt. Egyszercsak a "Treat you better" címűszámot hallottam meg ezért feltekertem a hangerőt és énekelni kezdtem. Barátom nevetve megrázta a fejét majt ő is éneketr velem együtt. Mire odaértünk vége lett a számnak. Kiszálltunk a kocsiból és az épület felé indultunk. Én mentem volna a lelátóba de egy mély hangot hallottam meg ami megállított.

-Kisasszony! Ha nem baj magától is kérdeznénk egyet s mást!-mosolygott egy 40-es éveiben járó férfi.

Meg hoztam a kövi részt bástyák!😊 Remélem tetszik! Ha igen akkor vote-oljatok! Na mindegy hellósztok!

By.:Alexia💞

Hírességbe szeretve [Befejezett]Where stories live. Discover now