Saat 2 yi geçiyordu. Ve çocuklar ortadan kaybolmuştu . Nerdelerdi? Yarim saat içinde program başlıyordu. Burayı bilmiyorlardi. Ve bilmeleri gereken şey burada her şey olabilirdi...
Yarım saat sonra ..
3..2..1 kameraman çekime başladiğinda içimde birşey oldu ne yapicağimizi bilmiyordum. Yedek planimiz yoktu. Doğaçlamada zaten berbattim . Şarki işte bir kaç giriş şarkısı söyleyebilirdik
-Ve evet bugün aramızda olann ONE DIRECTION evet ! Onları ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Zaten bilmiyorsaniz bile ki bu normal değ- Ding Dong ( aklima bu zil geldi kapi caliyor ) Kapi çalmıştı. Tanrım sonunda geldiler.
Kapıya koştum ce kapıyı açtım. Gelmişlerdi Sonunda fakat dört kişi görüyordum. Tanrım Niall yoktu. Nerdeydi ? Çocukalr söylememekte ısrar ediyorlardı.Aşağı inip bakmalıymışım. Bunlar işimizi zorlaştırma konusunda mastır yaptılar. . Zaten çocuklarla ancak röportaj yapacaklardı. Ve dedikodu yığını oluşurdu . Ama yapmak zorundaydık. Bizimkiler sormasa bile Directionerlar fark ederdi. Çünkü onlar Directioner. Bunu bende Directioner olduğum için biliyodum . Ve başka bi programda olsa ben o kızın başına Dünyayı yıkardım. Tabiki yapardım! Herneyse aşağı inip Niallı almalıydım. Uuuu kanka her iki cümleden biri Niall aşıksın değil mi? Kapa çeneni iç ses Noldu gerçekler mi koydu hahaha Seni değiştirebiliyoz mu ? Ben senin iç sesini yalan söyleme Tamam belki biraz Biraz? Az sussan diyorum. En aşağı kata gelmiştik. Niall ordaydı. Bana başardım dermişçesine gülümsüyordu. Gözlerine baktığımda sanki tüm denizlerin mavisi gözünde toplanmıştı. Ve bana birşey söliceksine ağzını açtı ...
Evet yeni bölümle karşınızdayim . Evet uzun zamdir yazmiyorum ama artık şevkim kırılıyor. 5 vote aşağındaysa yazmiycam . Hoşçakalın