Lisa'dan...
Sevgili günlük;
Belki de şuan uzun zamandir yapmak istediğim bir şey yapıyorum.. İntihar etmenin zor olduğunu düşünürdüm, ama hayır bu.. bu çok basitmiş! Sevdiğiniz insan sizi sevmediğin de ne yapmalıyız? Evde her gün fiziksel ve ruhsal şiddet gördüğümüzde ne yapmalıyız? Kimsenin sizi sevmediğini fark ettiğiniz o an.. ne yapmalıyız? Ruhsal problemlerimizi kimseye söyleyeme diğimizde ne yapmalıyız? Bence bunlar hayattan nefret etmek için mantıklı sebepler değil mi? Kesinlikle öyleler! Tanrım gerçekten kendimi öldürürsem cehenneme mi gideceğim! Dünyadan daha kötü bir yer olamaz herhalde! Tanrım beni affetmen dileğiyle...
~ 1 gün sonra~
Jennie'den..
Jennie: Hayır bu bir şaka değil mi?!! Doktor bey Lisa yı hemen görmek istiyorum dedim!!!
Tanrım Lalisa nerede!!Doktor: Bakın Lisa nın yanına girmeniz bir şey değiştirmeyecek...
Jennie: O da ne demek?! hemen Lalisa nın yanına gideceğim iyi olduğunu görmek istiyorum!!
Jısoo: Jennie lütfen...
Jennie: Lisa nerede!!
Doktor: Ölüm tarihi 20.3.2019, ölüm nedeni intihar...
Rosé: ne.. ne.. Neee!!!!
Doktor: Çok üzgünüm.. Cebinde bir not bulduk üstünde 'Black pink e' yazıyor.. Sanırım size..
Jısoo: Ve.. ve.. Verin şu notu!! Lütfen.....
Not: Blackpink'e...
Kızlar şuanda neden ağlıyorsunuz ki! Sonuçta hiç biriniz beni sevmiyordunuz. Mutlu olabilirsiniz bence. Hadi gene iyisiniz kurtuldunuz bende. Ayrıca benim arkamdan yıllarca ağlamak falan, yas tutmak gibi saçma sapan işlere kalkışmayın ha! Bu arada Jennie kendini sakın ama sakın suçlu hissetme! Bu tamamen benim kararımdı seninle hiç bir alakası yok! Ve size vasiyetimdir.. Dünyanın en büyük kız grubu olacaksınız! Gene sırtınıza yük bindirip gittim ya ahahahha.
Benim hikayem buraya kadarmış ne yapalım. Artık benim için gitme vakti kızlar.
Ama ağlamayın yeter benide ağlatacaksınız!
Gittiğim yerde emin olun daha mutlu olacağım!Sevgilerle... Lalisa Monaban.