Marile probleme ale fetelor sunt legate de unghii. De ce se rup? Ar striga comunitatea feminina. Da, deci unghiile au si ele momentele lor cand decid sa se sinucida, tragic. Dar mai tragic e si sa auzi o fata, " O nu, mi s-a rupt unghia! Nu voi mai iubii niciodata!!!", totul este real dragele mele. Actele de sinucidere duse la bun sfarsit de aceste 'aliate' care se rup pe rand, ne starnesc lacrimile.
Din cate stiti, mainile spun cele mai multe lucruri despre o persoana. De exemplu, cazul in care o persoana, de sex masculin sau feminin, are unghiile roase. Cred ca-i groaznic sa va uitati la asa ceva, dar sa mai si aveti. Totusi exista, asa-zisele scapari, cand, unei fete i se rupe unghia, nu are la indemana o pila sau o forfecuta si prefera sa indeparteze partea rupta, cu mana sau dintii. Nu e elegant, sigur, dar util, da.
O persoana care are unghiile roase, inseamna ca este una care nu are grija de igiena proprie, care este dezordonata, lenesa sau care pur si simplu, este inamicul curateniei. O astfel de persoana, este de multe ori, plictisita. Oamenii din plictiseala isi mai rod unghiile, ca de, de ce sa nu ne razbunam pe cineva? Unghiile daca ar putea vorbii, ar striga: " Ba, nu ne mai musca, animalule/o!" Se stie ca gestul este unul de plictiseala. Presupusul 'stres' nu exista sau mai bine zis nu dispare, daca-ti rozi unghiile. E un obicei murdar si trebuie evitat.
Exista diferiti factori care influenteaza ruperea unghiilor, de exemplu: Rosul unghiilor, apa, doza de calciu foarte mica, mancarea de la fast-food ( care scade proteinele si contine foarte multe grasimi, care distrug calciul din organism).
In apa, daca nu stiati pana acum, orice parte a corpului nostru este sensibila. Chiar si pielea. O taietura la un deget in mediul exterior este dureroasa, dar in apa, pielea se relaxeaza si devine mult mai elastica, deschisa. Se deschid porii. Parul, dintii, pielea in general si unghiile devin mult mai sensibile in apa. De aceea dupa ce spalati vasele sau lucrati cu apa, unghiile devin mult mai transparente - doar cele care sunt lungi, nu cele taiate din carne-, probabil ati vazut acea diferenta, unghiile se subtiaza in apa, iar orice impact cu un corp solid, le poate rupe.
Pentru asta trebuie sa le protejam. Daca lucrati cu apa, spaland vase, folositi manusi, astfel unghiile nu se vor inmuia in apa, si astfel subtia si veti putea evita ruperea lor.
Exista multe persoane care, dependente sa aiba niste unghii ceva mai mari, recurg la un tratament aspru. Tratamentul consta in faptul ca, folosesti o pila sau ceva cu un varf nu prea ascutit si incepi sa te ' cureti pe sub ele', unele persoane fac asta in mod corect, altele, 'sapa' in piele, in carnea de sub ele, si astfel cu cat sapa mai adanc, unghiile dau o tenta de lungire. Pericolul la aceasta optiune, este ca, noi sapam in carne, unghia se inmoaie si astfel se poate rupe, a doua parte a operatiei consta in faptul ca, sapand sub unghie, risti sa rupi epiderma si astfel sa supui unghia unor microbi.
Nu va bazati pe faptul ca pila este curata, nu este. Ati tinut-o in mana, poate nu v-ati spalat pe maini inainte, ati pus-o pe canapea, pe jos, pe birou, ati mai luat-o si in ghiozdan, ati imprumutat-o colegei. Hm... Voi chiar credeti ca mai e curata? Trebuie dezinfectata inainte, cu spirt sau apa oxigenata. Este cea mai buna solutie daca vreti sa folositi pila pe unghii. Pot aparea ciuperci sau diferite infectii de care nu veti mai scapa fara tratament intensiv. Eu nu va recomand aceasta metoda de lungire a unghiilor, sau mai bine zis, este o metoda optica. Pentru ca unghia nu este mai lunga. Afectand pielea din jur, fie ca este vorbe de pielite sau pielea de sub unghie, nu va vor mai creste unghiile, mai mult, veti ajunge sa va murdariti si in spatiul acela, iar apoi va trebui sa 'sapati' mai adanc in carne ca sa scoateti mizeria. Nu e indicat.
Urmati metode clasice. Unghiile trebuie ingrijite ca sa creasca, cum sunt si copii. - Bine, proasta comparatie, aia cresc singuri.-
Pentru a avea niste unghii rezistente, va recomand sa urmati metoda aceasta:
Luati lamai, le stoarceti cat sa umpleti un castron micut, apoi va bagati unghiile in el. 15 minute in fiecare zi, timp de minim o saptamana si unghiile vor fii mai rezistente.
Va garantez ca este o metoda cat se poate de buna pentru intarirea unghiilor.
Daca aveti intrebari, nelamuriri, probleme legate de anumite parti ale corpului. Va rog sa mi le lasati mai jos, iar eu ma voi informa si va voi raspunde. De asemenea, daca va placut va rog sa lasati un comentariu mai jos si sper sa va placa aceasta carte. M-am gandit sa impartasesc cu voi cateva secrete babesti/clasice, despre frumusete. Va multumesc!
YOU ARE READING
Secretele frumuseții: Ghidul pentru fete
RandomAici veti descoperi ce e de facut pentru a scapa de cosuri, urmele inestetice, celulita. Secretele frumusetii, cum sa ai unghiile mai intarite si diferite masti potrivite tipului de ten. All rights reserved © Nicolle1DChannel Cover by @_winter-rain...