https://m.facebook.com/groups/278377039458886?view=permalink&id=333638780599378هذا من منشورها استأذنتها في اعادة نشرة
.. الى كل من يهمه امر اكسو .. هناك مستجدات خطيرة جدا .. ارجو الانتباه والقراءة ..
..
.
الكلاب الي مسميين نفسهم اكسوالز ومش مهتمين ب اكسو ياريت متقرأوش البوست.
الي عاوزة تشوف اكسو بيعيطوا ويبكوا ومنهارين متقراش وتعبر البوست بليز ..
مش عارفة احكي ايه وابدأ ازاي لاني بجد زهقت منكو انتوا مش اكسوال ابدا .. مش معنى انكو موحدين صورة انكوا ايريز .. بنات بيكهيون .. ولا حبيبات كاي وتشين وسيهون .... ولا بتحبوا تشانيول والباقي ... معرفش اقول ايه بجد ...
هتخلوني اكرهكوا .. ليه ما بتصوتوش؟ النتايج دي عجباكو اوي؟ عاجبكوا نخسر وفاضل 5 ايام بس؟ .. يعني عاجبكو تشوفوا دموعهم السنة دي ؟ عاجبكوا تشوفوهم بيركضوا ويتعبوا والجوائز بتتاخذ منهم بسبب اهمالكم؟ .. ع المعدل دة هنشوف تشانيول السنة دي كمان بيعيط .. انتوا عاوزين تشوفوهم بيعيطوا؟ دة لما بكوا ف 2017 ولحد دلوقتي كل ما نتذكر عيونا تدمع عشانهم .. دموعو مقدرش يمسكها وكاي بيطبطب عليه وبيكهيون اتكلم ف المايك متعيطوش !! .. انتم افضل هدية لنا !! بصوا احنا سبب ف خسارتهم وبرضوا بيقولولنا كلامهم الحلو دة !! ع المعدل دة لو ف كل تصويت هنخسر هنبقا مسخرة الفاندومات وهيبقوا اكسو تعبانين حتى لو م اظهروش كدة ف هما تعبانين وبيتعبوا .. عاوزين يشوفو ثمرة نجاحهم .. بس ب كدة مش هيشوفوا حاجة .. مش كفاية المشاهدات الزفت الي حتى الفرق الي لسة اترسمت بقت اسرع مننا ف رفع المشاهدات؟ دي قيمة اكسو عندكو، ..ليه يعني كدة ؟ مش هما قدوتنا ؟ مصدر سعادتنا؟ عاوزين نبقا مع بعض للابد؟ متحملين ومش بيواعدوا ولا يتزوجوا عشان ما يكسروا قلوبنا؟ تقوموا انتو تكسرو قلوبهم بهيك نتائج ؟!! .. الي مش عاوزة تشوف دموع تشانيول ولاسوهو ولا الباقي تيجي تنضم لنا وتصوت .. لا تتحججوا التصويت مش صعب ولا بياخذ وقت ابدا واهو قلبوا الصور دي طريقة التصويت .. انا بصوت ف 14 حساب ب ربع ساعة .. لو تسيبوا تفاهاتكم ع تويتر وع فيس ومسلسلاتكم ربع ساعة تصوتوا بس ياريت هنتقدم كتير .. متتحججوش ان عندكو مذاكرة .. انا ثالث ثانوي وامتحاناتي قربت جدا وبرضوا بصوت .... بصوا احنا عندنا حملتين .. حملة ع ساعة 4 توقيت سعودية والتانية ع 8 ... الي متقدرش تصوت ع ال4 تصوت ع 8 .. وهوة مرة وحدة تصوتوا من الحساب ف اليوم .. فاضلنا 5 ايام .. اسمنا فاندوم مرعب .. خلوه اسم على مسمى .. والي مش عايزة تشوف حبيبها او بايسها بيعيط والناس تشمت فيه .. تيجي هون وتصوت ... يلا بنات .. وروني حبكم ل اكسو .. اذا همة سابقينا ب المشاهدات .. نحنا لازم نسبقهم ب التصويت والجوائز ..
أنت تقرأ
αяαв єχσ-ℓ&єяιєѕ gαℓαχуمـ🌌ـجـ🌌ـرةّ آلَآكـ🌟ـسـ🌟ـوٌآلَزِّ وٌ آلَآيـ🍓ـريـ🍓ـزّ
Bí ẩn / Giật gân*النشر متوقف مؤقتا*😭💔 تيزرات الاعضاء ❤️ آخر الاخبار ❤️ تحديث الاعضاء علي التويتر والانستغرام❤ اهلا بكم في مجرة الاكسوالز🌌التي تجمع الايريز النجوم المشعة🌟🍓🌟التي توجد حول كوكب اكسو👑❤👑وولدت لتبقي مشعة وتبقي مع اكسو طول الحياة وتشهد وتخلد التاري...