Здравейте казвам се Анджела и съм от Лос Анджелис.На 16 години съм.Предстои ми полет до Сеул поради това че майка ми и баща ми ме пращат в Корея за да получа добро образование.Полетът ми наближава затова ще се приготвям.
2 часа по-късно........
Пристигнах в Сеул и си хванах такси до квартирата в която ще живея.Влязох вътре и тя изглеждаше приятна.Имаше картини по стените и беше доста големичка.Единственият минус е че трябваше да деля балкона с моят съсед.Кота заговорихме за съседа....трябва да се представя.Оставих си раницата и куфара и излязох от апартамента.Отидох и почуках на съседната врата.Изчаках малко,но мисля че нямаше никой и тъкмо се обърнах да си тръгвам,докато чух щтракването на вратата.От там излезе чернокосо момче с черно-кафяви очи.
-Какво искаш?Ако си фенка нямам време за автографи.
-Фенка?Аз?Мечтай си.
-Ами тогава коя си?И защо ме безпокоиш?
-Първо аз съм новата ти съседка и второ....дойдох да се представя,защото имам маниери за разлика от теб.
-Добре.
-Не успях да....
Преди да се представя той затвори вратата.Фенка?Явно и той е някой самохвалко мислещ се за много важен,но немога да отрека.Той беше доста красив.Тялото му беше перфектно и можех да видя мускулите му през блузата.Какви ги говоря?Вземи се в ръце Анджи.Влязох в квартирата и заспах,защото бях доста уморена от полета и този самохвалко.А и на сутринта е първият ми ден в новото училище.
На сутринта........
Събудих се от слънцето огряващо стаята.Станах и се приготвих.Училището нямаше униформи,затова си облякох обикновенни дрехи.Направих си закуска и щом приключих със нея си взех раницата и тръгнах.Щом стигнах се запътих към офиса на директора.След доста време лутане из тези безкрайни коридори най накрая го намерих.Той ми каза че е впечатлен от оценките ми и ми каза,че отивам в по-горния клас.В стаята влезе една учителка и тя ме заведе до стаята.
-Би ли могла да изчакаш отвън мила?
-Ъм.....Добре.
YOU ARE READING
My neighbour [Suga]
Romance[Историята е нещо близо до училищтна любов и лошо момче в едно затова се надявам да ви хареса]