Събудих се и бях на леглото на Шуга.От приспивателното ми беше трудно да си движа частите на тялото и бях като парализирана.Изведнъж някой влезе в стаята.Това беше той.Застеана пред мен и аз го погледнах в очите.Те бяха кърваво червени.Усмихна ми се и видях че два от неговите зъби са доста големи и остри а останалите си бяха нормални.
-Ш-Шуга......
-Съжалявам Анджи,но ухаеш толкова сладко че не мога да не си пийна от теб......
Дойде до мен и ме огледа.Погледна към вратът ми и се приближи.Беше на опасно близко разстояние,когато усетих пронизването на зъбите му в кожата ми.Започна да пие.Болката беше неописуема.След известно време спря и усетих как зъбите излизат.Погледнах натам и го видях.Беше припаднал.Кръвта течеше и не спираше.След около 5 минути той се свести и ме погледна.Една сълза падна от окото му към бузата.
-А-анджи......
След това излезе от стаята с невиждано голяма скорост и се върна с превръзки.Превърза раната и ме погледна с насълзени очи.
-Съжалявам.......не исках......
-Няма нищо......кажи ми какво става.....
- Не съм много сигурен....преди няколко месеца инстинктите ми на вампир си появиха при мен и момчетата.Никога не ми се е случвало да направя такова нещо на някой......много съжалявам......моля те не казвай на никой......
-Няма да кажа нищо на никой.Не се безпокой.
-Благодаря ти!!Спаси ми живота.
-Разкажи ми още.
-Ами баща ми,каза че има няколко вида вампири.Първият вид са тези като мен-такива които пият много малко човешка кръв и пият най-вече животинска.Вторият вид са тези които бродят из големите градове и пият кръв от хората.Третият вид са тези които пият човешка кръв,за да оцелеят и последният вид пие кръв единствено и само от хора и когато си набележат жертва не спират докато не я убият.
-Значи ми казваш че вампири съществуват??
-Да така е.
-А момчетата вампири ли са?
-Да и те са.
-Вие ли сте единствени?
-Във училището сме но в града има още много злонамерени вампирски банди.
-Ами щом ти ме ухапа ще се превърна ли във вампир??
-Ами не съм сигурен.Възможно е да станеш но е възможно да си останеш и човек.
Изведнъж телефона ми звънна.Беше непознат номер.Вдигнах.
-Ало?
-Здравей Анджела.Аз съм Джимин и съм един от приятелите на Шуга.Ам..звъннах ти защото той не си вдига телефона и ако е там може ли да говоря с него.
-Да,разбира се.
Подадох телефона на момчето до мен.Той излезе от стаята.Останах сама в неговата тъмна и мрачна стая.Реших да поразгледам наоколо.Стаята беше съставена от голямо легло,множество рафтове и витрина.Във витрината беше пълно със разни работи и имаше няколко снимки.Взех една и на нея бяха той[Шуга] И едно малко момиченце.Чух стъпки и оставих снимката.Юнги влезе и ми подаде телефона.
-Може ли да те попитам нещо?
-Ъм....Добре?
-Кое е онова момиченце на снимката?
-Това......е......малката ми сестра......тя почина...беше нападната от вражески вампири.....
-Юнги.......много съжалявам......Аз ще си вървя.....
-Добре.....
Излязох на терасата и се прибрах у нас.Чумдтвам се зле за Юнги.Загубил е член на семейството си също като мен......
Ето я и новата глава.Съжалявам за забавянето,но просто се бях захванала с други неща.
VOUS LISEZ
My neighbour [Suga]
Roman d'amour[Историята е нещо близо до училищтна любов и лошо момче в едно затова се надявам да ви хареса]