Tavsiyeler

2 0 0
                                    

- çok gizemli olup soğutmayın.
- Birazda olsa güvenin.
- Sakın ondan hesaplarının şifresini istemeyin.
- Diyelim hesapları sizde bir kız yazınca bekleyin vereceği cevaba bakın örneğin: Kardeşim, bacım, kimsin yada direk engelleme yapmayın. Sadece o ne cevap vericek ona bakın.. (sonra kuzeni çıkar rezil olursunuz😀😉)
- Her çıktığınız erkeğe geleceğim gözüyle bakmayın.
- çıktığınız her insana aşkım, böceğim, kuzum, canımın içi, sevgilim, geleceğim,hayatım veya en vasat kelime SAKIN kocacığım demeyin.
-stalk yapmayın. O merak edip baksın
- Canım, diyebilirsiniz meselâââ..
- Çok makyaj yapmayın cildinize yazık bırakın sizi beğenen bu halinizle beğensin tabi siz bunu kabullenmeyeceksiniz belirli bir yaşa kadar, ama bu süre zarfında verdiğiniz paraya acıyacaksınız.
- Ilk buluşmada arabası varsa binmeyin güvenmekle alakası yok kolay lokma sanabilir yada basit bir kız bulabilir.
- Daima nazik davranın mütevazi olun yanındayken küfür etmemeye dikkat edin.
- Trip atmayın dicem ama ben bile alışamadım daha atmamaya biz kızların ruhunda var bu gen ile alakalı galiba farketmeden atıyoruz.😀
- konuşmanızı düzeltin pelinsu gibi konuşmayın yada keko gibi bunun için diksiyon dersine bile gidebilirsiniz normal hayatta da işe yarar.
- Eski sevgilinizle alakalı konuşmayın ve koşturmayın..
- Dedikodu yapmayın onlar biz kızlar değil bizleri anlamazlar kızlarım 😉
- Öyle hemen elini tutmayın. Yada tutarsa bugün elini veren yarın ... verir hesabı düşünürler.
- biraz masum gülün o sizin kankanız değil korkabilir.
- parfüm ve deodorant sıkın ana şişeyi üstünüze boşaltmayın.
- Ve SAKIN erkek parfümü sıkmayın direk soğur. Ya ben erkek parfümü seviyorum derseniz bir önceki kural bunu içindi zaten sen fazla sıkarsan onun kokusunu bastırırsın yanlış mıyım?
- Sana güvenmiyorum edasıyla telefonunu karıştırmayın.
- Kendiniz olun her zaman bence.
- Bu arada çok merak ederseniz telefonunu birini (genelde annem yada yakın aile olabilir) aricam bahanesiyle alıp göremeyeceği bir yere gidin ve aramayı bitirdikten sonra arama kadını silip bakabilirsiniz. Ama SAKIN arka pencereden silmeyi unutmayın herşeyi silin ama arka penceredeki sorarsa alışkanlık dersiniz...

Bence şimdilik bu kadar öğüt yeter bir kaç gün sonra yeni bölüm gelir bu arada sorular cevaplanır.. tabi isterseniz şimdilik ayrıntıya girmedim görüşmek üzere kızlarım sizleri seviyorum papatyalarım
😘 😘 🍓 🌺 🌹 🌷 🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK YAŞAM KOÇU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin