#4.INTERVIEW

7 0 0
                                    

"Lily bangun~~ Lil nk g interview ni Lil bgun ah subuh ni aigoo dye ni payah btul nk bgun subuh oi bgun la..wahai Lily ku sayang bangun laa oi sblm aq simbah ko ngn air jamban!!😂"Kata Fafa.

Fafa bangun kan Lily tetapi Anna yg bangun hahaha aduhai 😅

"Aik ko pulak yg bangun hahahahaha aq nk suruh dak ni yg bangun dulu hahaha nk sruh dye basuh kain kan turn dye tapi tulah xnk bgun lak dye ni kang simbah btul2 bru thu nnti abis busuk katil dye ni😒"Bebel Fafa.

"Tulah aq terjaga ni sbb aq terdengar nk simbah air jamban tu yg aq bangun tuh hahaha haduii sakit la pala aq sbb bangun mengejut haih 😥"Kataku.

Aq bgun dahulu dan g mandi and then lepas abis mandi terus g bangun kan si Lily ni haih x bngun2 lagi "apo nak jadi nih?!" Bebelku.

"Lily intan payung sayang bangun nakk... "Kataku.

"Ala mak nnti la 5minit lagi please.. "Katanya.

"Mak ko hijo! ni aq la bngun la cepat nk g interview ni ko x nk keje ke wehh!!!  Palli g mandi dh la turn ko basuh kain bknnye dye cepat lah bgun! 😒"Bebelku lagi.

Dye bangun perlahan-lahan ddk smbil menguap  😮 (maaf le xde lak emoji menguap ni haih😩) pastu dye g terus berlari g mndi.

~~~Skip~~~

"Okay smua dh ready?? "Kata Fafa.

"Dh beres boh smua dh tutup api air done everything rumah pintu, tingkap done kunci😊"Kataku.

"Lil, ko g tutup pagar tu kang aduh org pecah masuk x pasal kena repot polis g cepat kita dh lmbt ni.. "Kata Fafa.

Lalu Lily pon g bkk pintu kereta and berlari g tutup pagar tersebut...and masuk balik dlm kereta.

"Okay, done! "Kata Lily.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

UNEXPECTED MEET [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now