A Hálószoba

50 7 0
                                    

Évekkel ezelőtt egy idős nő háza táján dolgoztam.Portalanítottam, felmostam, azaz olyan teendőket végeztem el, amire a munkáltatóm már nem volt képes.A mai napon estefelé kellett átmennem hozzá kitakarítani a nappalit.Tudni Kell, hogy egy helyre sose mehettem be semmiképpen.A hálószobája a számomra tiltott volt.Ezt meg is értettem mert mindenkinek kell egy privát tér nem igaz?
Nagyjából tíz óra felé végeztem minden feladattal amit kiszabott rám a fentiekben említett nő.Ráérősen sétáltam fel egészen a néni szobájának ajtajáig majd összeszedtem a bátorságom és bekopogtam.Az ajtó hangos nyikorgás közepette résnyire kinyílt, majd egy véreres, ám megszokott szem pillantott rám.
-Késő van, aludj a mellettem lévő szobában.
Mondta majd becsukta az ajtót. Mivel már szörnyen késő volt, és egy busz sem járt már erre kissé rossz előérzettel ugyan,  az ajtó felé indultam. Ám amikor benyitottam semmi különöset nem láttam.Csak egy sima hálószoba volt.Fáradtságom miatt viszonylag hamar álomba szenderültem.Nagyjából hajnali egy óra lehetett amikor rothadó hús szaga ütötte meg az orrom.Kinyitottam a szemem és a szekrény nyitva volt.Egy bomló holttesttel néztem farkasszemet.Amilyen csendben csak tudtam összeszedtem a cuccaim majd a bejárati ajtó felé kezdtem el hangtalanul osonni. Szívem vadul kalapált, de nem meglepő módon nem jó értelemben. Valami nem stimmel ezzel az asszonnyal de rohadtul.Gondoltam magamban majd a kilincsre tettem a kezem és megpróbáltam kinyitni az ajtót.Zárva volt.Valószínűleg meghallgatta a munkáltatóm a motoszkálást mert egy rekedtes hangot véltem hallani a lépcső teteje felől.
-Máris menni akarsz kedveském?
Hatalmasat nyeltem majd a nő felé fordultam.Egy hatalmas kés volt a kezében és eszelős tekintettel nézett rám, mire a levegő megfagyott a szobában. Lábam földbe gyökerezett. Ráérősen elkezdett lejönni a lépcsőn én meg kapkodtam a levegőt félelmemben.Pár pillanattal később a nő már csak egy méterre volt tőlem.
-Innen nem menekült még meg senki, miért gondoltad, hogy majd neked pont sikerül?
Kuncogott fel halk hangon, majd egy gyors mozdulattal a hasamba szúrta a kést.
Felébredtem.Az ágyamban voltam.
-Csak egy álom volt.
Sóhajtottam fel megkönnyebbülten.Ám ekkor megcsörrent a telefonom.
-Halló?
Szóltam bele remegő hangon a készülékbe.
-Oh, jó reggelt kedveském, ma át tudnál jönni hozzám?Ki kéne takarítani nálam a nappalit.

Sziasztok, remélem tetszett nektek ez a kis rövid sztori! Remélem mindenkinek jól telt a napja!<3


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Borzongás SzázadaiWhere stories live. Discover now