Seungri ve arkadaşları solo albümünün güzel giden satışlarını kutlamak için Japonya'da ki striptiz barlardan birine gidip özel oda kiralamışlardı.
3 arkadaş kızlar ve içkinin dibine vurmuş ufak ufak dağılmaya başlamışlardı ...Arkadaşlarından birisi :
-''Heyy sungri senin kalkmaya niyetin yokmu" diye seslendi. Seungri:"-Siz gidin ben içkimi bitirip kalkacağım"
Arkadaşı endişeli bir şekilde :
"-Yine saçma bi skandala imza atma tamam mı." diye tembihledi .Arkadaşları gittikten kısa bir süre sonra içeriye gelen Sinem:
-''Bir isteğiniz var mı?" diye sordu.
Seungri karşıdaki cam kafesi gösterip :
- ''Oraya girip dans etsene bebek.'' derken
Sinem:
-''Ben size bir danscı göndereyim." diyerek kapıya yöneldi.Seungri yanından geçerken Sinem'i yakalayarak zorla öpmeye çalıştı.
Sarhoşların sarkıntılıklarından artık bunalan Sinem sertçe onu itekleyerek elinden kurtulmaya çalışıyordu. Sinem debelendikçe Seungri daha da sert davranmaya başlamıştı.
Sonunda Seungri'nin elinden kurtulan Sinem, sinirden delirmiş bir şekilde :
-"Ne yapıyorsun sen ? Kim olduğunu zanediyorsun? " Diye bağırırken, sinirini alamamıştı.
Seungri'nin yanına doğru yaklaşarak onun şaşkın bakışları arasında sağ eliyle penisini tutarak :
-"Bu kadarcık şeyle beni tatmin edebileceğini mi sanıyorsun?"diyerek uzaklaşmaya ve söylenmeye devam etti.Duydukları karşısında şaşkına dönen Seungri'nin konuşmasın izin vermeden hala konuşuyordu.
-"Orta parmagımla bile kendimi daha çok tatmin ederim.." diye söylenirken Seungri'nin sinirli bir şekilde üzerine yürüdüğünü farketti. Öfkeden delirmiş bir şekilde Sinem'e meydan okuyarak :
-'' Öyle mi yapta görelim'' Dedi. Sonra durarak "Peki sen beni tatmin edebilcekmisin onu söyle önce?" dedi.
Sinem sinirle gaza gelmişti.
-"Tamam seni baştan çıkartıp kudurtacağım oğlum" diyerek meydan okudu. Seungri :
-"Kolay kolay baştan çıkarılmam ben." derken tuzağına düşen Sinem'in sergileyeceği şovu merakla beklemeye koyuldu...
Sinem-" Tamam ama bana dokunmak yok." diyerek kurallarını koyan Sinem daha en başından Seungri'yi hem şaşkınlık içinde bırakmış hem de azdırmıştı.
Koltuğa oturan Seungri sağ elini uzatıp:
-"Sahne senin asi şey.'' diyerek Sinem'i ortaya davet etti.
Striptiz yapılan cam kafesden aldığı sandalyeyi Seungri'nin tam karşısına yerleştirdi. Önce sandalye etrafında dans etmeye vücudunu kıvırırken, yavaşça stiptiz yaparak soyunmaya başladı. Seksi bir şekilde sandalyeye oturup bacaklarını açtı. Üzerinde sadece sütyeni kalmıştı.
Seungri'nin gözlerinin içine bakarak sağ elinin orta parmağını yaladı. Yavaş hareketlerle en mahrem yerlerinde parmaklarını gezdirerek kendini uyarmaya başlamıştı. Aldığı zevkten inlemeye başladığı an Seungri yutkunarak onu izliyordu.
Seungri'nin tahrik olduğundan emin olduktan sonra ayağa kalkarak önüne geçti.
Seungrinin bacaklarının yanlarına, bacakları arasında kalacak şekilde dizlerini koydu.Kıçı Seungri'ye sürtünmeyecek şekilde hafif havada durarak onun üzerinde masturbasyon yapmaya başladı. Seungri'nin nefesi kesilecek gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytanlar....
FanfictionSinem sinirle gaza gelmişti. -"Tamam seni baştan çıkartıp kudurtacağım oğlum" diyerek meydan okudu. Seungri : -"Kolay kolay baştan çıkarılmam ben." derken tuzağına düşen Sinem'in sergileyeceği şovu merakla beklemeye koyuldu... One shot bir hikayedir...