Neden kutu dediğinize eminim. Açıkçası hayatım bir kutu gibi sıkışık ve onu içine yani içime atıyorum. Şuan 17 yaşındayım yıl 2047. 17 yıl geçmişe gidelim doğumuma! Evet, gerçekten zorlu bir doğum olmuştu ve annem benim yüzümden ölümle burun buruna geldi. Şimdi 8 yaşıma gidelim! 8 yaşımdayken annem öldü, araba kazası geçirip kolumu kırdım ve babam cinayete kalkışmadan 6 yıl hapis yattı, tabi sonra suçsuz olduğu ortaya çıktı. Yani, 10 yaşıma kadar hayatım tam anlamıyla faciaydı ve olanları küçük yaşta yaşamam tam anlamıyla hayal kırıklığı yaratıyor ama şimdi ki halimi tetikleyen tek şey annemin ölümü, babamın hapse girişi olmalı ki şuan okulu bırakmış ve 5 parasız halde, babamla kavgalı olduğum için en yakın arkadaşlarım , Kerem, Nehir,Cengiz ve Deniz ile birlikte yaşıyorum. Karşı komşumuz Yağmur bize her Cuma akşamı kek getirir, sanırım teknolojinin ilerlediği bu çağda komşu diyebileceğimiz tek kişi o olabilir. Kendisi gerçekten tatlıdır teknolojinin bu kadar gelişmesine karşıdır ve "küçük mutluluklar pastahanesi" adında bir pastahanesi var. Eli gerçekten lezzetlidir ve çok eğlencelidir. Aslında sadece biz ve bir kaç kişi daha biliyoruz, gerçekten çok zor şartlarda açıldı bu kafe. Bir çok insan Yağmur küçük olduğu için yere düşmesini, cafenin kapanmasını, sokaklarda kalmasını bekledi ama şu anda şehrin en kalabalık ve sevilen cafelerinden biri. Peki Nehir kimdir? O tam bir çılgındır Instagram da kedisi, kardeşi ve biz dışında hiç bir şey paylaşmaz. Ayrıca evet hala Instagram var. Nehir, Burcu, Ben Cumartesi akşamı Kristal barda karaoke yaparız. Deniz ve Kerem sık sık kavga etsede 2sinide çok severim.Cengiz biraz nostaljik takılır ve komik kafa dengi biridir bu arada gerçek adı yiğit ama 6 yaşından beri arkadaşız ve bu onun lakabı yani o sizinde,bizimde Cengizimiz. Bu arada aramızda kalsın hiç birimiz bir pizza , roblox oyunu ve yanında kahveye ya da bir içeceğe hayır diyemeyiz. Kısacası bir kaç farklı insan olarak çok iyi anlaşıyoruz. Hepimiz farklı tarzları,zevkleri olan ama birbirimize kelepçeli kişileriz. Bak sürekli unutuyorum söyleyeceğim Burcu çok çalışkandr ona doğum gününde kitam veya ders chipi alın şaka ona sadece baya eski dizi olan Riverdale ve Stranger Things hediyeleri alın. :)
YOU ARE READING
BEN OLMAK
Science FictionBen 7 numara. Ben olmak kolay değildi. O ailede yaşamak , dışlanmak. Hiç kolay bir hayat olmadı. Ne kadar zor olabilir ki dediğinizi duyar gibiyim. Gelin görelim!!!