7. Bölüm

450 15 0
                                    

Ali birden şok oldu bir günde iki kayıp veremezdi hatta kayıp bile veremezdi en azından bu gün .

Odadan çıktığında Barışın yanına mı yoksa yaprağın yanına mı karar veremedi . Ve sonra....

Rahatsız koltuğunda kıpırdandı yaprak uyuyordu kalkıp kabloları kontrol etti evet biri çıkmıştı bu rüya bir işaret tı hemen teleşla hemşire butonuna bastı . Hemşireler 30 saniye içinde geldiler . Dinlenme odasının tam yanımızda olması büyük şanstı.  

Allahtan çok geçmeden fark etmişim 1 saniye daha geç kalsam yaprak ölebilirmiş.

Eğer böyle bir şey olursa yaşayamazdım.

Sonra aklıma Barış geldi hemen odadan çıktım Hemşirenin arkamdan seslenmesini umursamayarak ; hemen karşımda Oya Teyzeyi uyurken görmek beni oldukça şaşırtmıştı. Hemen saatime baktım saat 01.04 idi .

Barışın yanına gittiğimde ise Barışın hemen yan odadaki genç çocuğun vefat ettiğini öğrendim galiba bu bir işaretti.  Barışı yoğun bakımdan alıp normal odaya götürmüşlerdi odaya girdiğimde aklıma bir kaç bir şey takıldı.

Yaprak neden bu kadar kötü oldu?

Hemen kendi kafamda bu sorunun cevabını aradım ama çok geçmeden yaprağın aslında o kadar kötü olmadığını sadece bir kaç önlem için ona uyku hapı verildiğini hatırladım . Kafamdaki bir diğer soru ise;

Barışın abim olduğunu yaprağa nasıl söyleyecektim?

Babam iki kez evlenmişti biri annem ela diğeri ise Jülide teyze , Jülide teyze hayatını kaybettiği için barış babaansesi ile büyümüş  babam işaret bitirmeyi düşündüğü  2 ay  süren evliliğini bitirip 3 ay sonra annem ile evlenmişlerdi bu da Barış ile aramdaki 1 sene yaş farkını açıklıyordu.   Diğer bir soru

Bu rüyayı neden anlayamıyordum ?

Kafamda parçalar bir bir otursada hala birkaç şey eksikti bunu bulmak için gözlerimi kapatıp düşündüm .

Yaprağın yanında dolaşırken yatağa oturmam sonucu kabloların biri çıktı aynı şimdi olduğu gibi sonra ben hemşire butonuna basıp hemşireyi çağırdım  ben ağlarken arka odadan Barışın doktorunun sesi olduğunu sandığım bir ses geldi ÖLÜM SAATİ : 13 : 03  sonra yaprağın doktoru hastayı kaybediyoruz dedi.

Kafamda her şey yerine oturdu rüyamda Barış ölüyor yaprak ise ölümün kıyısına geliyordu bu rüya beni ürkütmüşti bu kadar tesadüf ....

Hastaneden hava almak için çıktığımda Sinanın  bu sözü duydum

Ne demek Ali ve Yaprak sevgiler ? Taner Amca ne diyorsun sen?

İçimdeki Aşk |AlyapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin