|-> 1 <-|

79 17 0
                                    

Aynada son kez saçlarına şekil verip aşağıda onu bekleyen Taehyung'un yanına gitti. Giydiği dar deri pantolon ve ince belini ortaya çıkaran dar göğüs dekolteli siyah gömleği ile nefes kesici gözüküyordu.

"hazırım"

Deyip şirince gülümsedi.

"Jimin-ah hiç şirince gülümseme, gene geç kalacağız hızlı ol."

"Tamamdır çıkalım."

Evden çıkıp Yoongi'nin evine doğru gittiler. Daha sonra Yoongi'nin arabasıyla
Seul'un en bilinen barlarından birine gittiler. İçeri girerken içki ve ter kokusu Jimin'in midesini bulandırmıştı.

"Bana böyle bir yer olduğunu söylememiştin Tae, midem kalktı çok kötü yer burası!"

"Zamanla alışırsın benim de ilk zamanlar öyle oluyordu"

Jimin gözlerini devirdi bu tür yerlere fazla gelmezdi hatta neredeyse hiç gelmezdi. Yoongi ile Taehyung alışıktı bu yerlere.

"Hey çocuklar gelin boş bir yer buldum."

Jimin kafasını Yoongi'nin gösterdiği yere çevirdi. Sonra da bir şey demeden Yoongi'yi takip etti.

"Fazla içki kaçırayım demeyin sakın ikinizle uğraşamam."

Demesiyle Jimin öne atıldı.

"Özellikle Taehyung"

"Yha Jimin!"

"Tamam tamam bir şey demedim"

Diyip kıkırdadı.

"Hadi içecek bir şeyler alalımm"

"Bugün kalabalık olduğu için garsonlar yetişemiyor. Jimin-ah bize soju getir misin ? "

"TaeTae sen gider misin?"

"O kıymetli koca poponu kaldır ve git üç soju al gel"

Jimin oflayarak ayağı kalktı.

Barmenin yanına gitti.

"Merhaba üç tane soju alabilir miyim?"

"Tabi, biraz beklerseniz hemen hazırlıyorum."

Jimin kafasını sallayarak bekledi.
Birkaç dakika etrafına bakarken bir çift gözün ona parlak gözlerle baktığını gördü. Göz göze gelince ona bakan çocuk göz kırpmıştı. Jimin ise hiç tepki vermeden önüne döndü. İçinden sabır diledi. Barmenin eline verdiği tepsiyi alıp arkadaşlarının yanına gitti. Fakat haberi yoktu hâlâ o çocuğun onu dikizlediğinden...

Jungkook'tan

karşımda duran afete tekrar baktım. Tanrım o mükemmeldi. Dolgun kalçalarını saran dar deri pantolon gömleğinin derin dekoltesi açıkta bırakan beyaz tene izler bırakmak istedi ve jungkook her zaman istediğini alan birisiydi. Bu gece o çocuğun tadına bakacaktı.

Sonunda çocukla göz göze gelince göz kırptı ama istediği karşılığı alamayınca bozulsada daha gece yeni başlıyordu...

Çocuk giderken arkasından onu takip etti. Tabi o tapılası kalçalara bakarak...

Yaklaşık iki saat geçmişti ve jimin Tae ve Yoongi deli gibi içmişti, aslında önce birer tane başlayıp sonrasın da resmen şişeler bitirdiler haliyle deli gibi sarhoştuler.
Kesinlikle kimsenin planında böyle deli gibi sarhoş olmak yoktu. Yoongi bile kendini kaybetmişti. Taehyung ise nerde olduğu belli değildi. Jimin ise etrafına bakıp değişik şekillerde gülüyordu.
Bunu fırsat bilen Jungkook hemen Jimin'in yanına gitti.

JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin