Belindeki tarifsiz acı ile gözlerini açtı Jimin ve kalçasınında farklı yanı yoktu fena sızlıyordu. Üstündeki bedene baktı ikside çıplaktı. Jimin'in aklına dün gece geldi ve hiçbir şey hatırlamıyordu. Ama üstündeki çıplak bedene bakınca ne olduğu ap açıp belliydi.
Hızlıca üstündeki bedeni itip yorganı üstüne kapattı. Jungkooksa anı gelen tekmeyle gözlerini açtı.
"Noluyor bee?!"
"Ne noluyor! Burası neresi!!? Neden buradayım?!"
Jungkook sırıtarak cevap verdi.
"Dün geceyi hatırlamıyorsun sanırım, ama kabul etmek gerekirse mükemmel bir geceydi ve kalçaların beni benden aldı"
Jungkook'un arsız sözleri üzerine Jimin sinirden çocuğun boğazına yapıştı.
"SEN NASIL SARHOŞLUĞUMDAN FAYDALANIRSIN PİÇ ERİF!!!!"
Bu laf üzerine Jungkook sinirlenmişti.
Jimini itip konuştu.
"Ben seni zorlamadım yanına oturdum ama sen benim kucağıma oturdun şimdi ben mi faydalanmış oluyorum söylesene!!"
Jimin kafasını yordu. Yavaş yavaş o görüntüler aklına geliyordu. Utanıp kafasını aşağıya indirdi. İnanılmaz utanıyordu. Karşısındakinin gözünde bir sürtüktü şuan gözleri doldu ve hemen burdan gitmek için ayağı kalktı ama kalkmasıyla inlereyerek düşmesi bir oldu sonra sinirle konuştu.
"Bak ben ilk defa birisiyle yatıyorum ve şu ağrı nasıl geçicek bilmiyorum. "
Jungkook iste kafa sallayarak ayağı kalktı ve banyodan ağrı kesici alıp şu ile jimin'e verdi. Sonra tekrar banyoya gidip duş aldı. Jimin'in ağrıları yavaş yavaş geçmeye başladı tabi topallayarak yürüyordu. Hiç vakit kaybetmeden kıyafetlerini giyip odadan çıkıp adını bilmediği çocuğu bekledi.
Jungkook ise duştan sonra üstüne rahat bir şeyler giyip odaya gitti fakat çocuğu göremeyince hemen aşağı kata indi. Koltukta oturan çocuğu görünce nedensizce rahatlamıştı.Jungkook'un geldiğini gören jimin hemen ayağı kalktı.
"Gitmem lazım."
"Nereye ?"
"Evime gitmek istiyorum."
Jungkook düşündü madem gitmek istiyordu gidebilirdi onu beklemesine gerek yoktu. Aklına gelen şey ile hemen montundan cüzdanını çıkarıp eline bir miktar para alıp geri döndü. Jimin ise utançla onu izliyordu kendini sürtük gibi hissediyordu. Jungkook elindeki parayı jimin'e uzatınca jimin sorarcasına baktı.
"Al işte paran"
Jimin aşırı sinirlenmişti karşısındakinin bu tavırları onu dahada üzüyordu. Böyle bir duruma düştüğü için.
"Senden para istemedim!"
Jungkook kaşlarını çattı sabahtan beri alttan alıyordu. Ama bu neyin siniriydi?
"Bana bak çocuk sen işini yaptın bende karşılığını veriyorum. Uzatmadan al ve evimden defol!
Jimin artık dayanamadı ve karşısındaki uzatılan eldeki parayı alıp paramparça etti.