Through blued jugak, aku jumpa abg ni. Actually, lama dah perasan kewujudan dia kat blued. Dia ni among gay yang guna pic sendiri as dp. So satu hari tu aku chat la dengan dia. That was when dia cerita kat aku dia stay kat mana, kerja apa, kat mana.
Since aku ni memang ala-ala detective conan, aku pergi selidik sendiri pasal dia. Senang je sebab dah tau muka, dah tau dia kerja apa. Jual sate. Aku saja-saja lalu area kampung dia. Bingo! Betul. That's him. Dia berniaga sate tepi jalan je. Start petang sampai tengah malam. Tapi aku just let it go. Aku takde mood sangat nak membontot kan. Aku biar je.
Lama jugak la lepas tu, aku chat dia lagi. Tapi masa ni nama dah lain, dp lain. So maybe dia tak kenal lah. Aku nekad nak jumpa dia sebab masa ni sangap konek. Dia lak top. Haha.
So, aku tunggu kat tempat yang dah dipersetujui. Kat kedai dobi 24 hours. Tapi dia lambat. Dalam pukul 12 camtu baru sampai. Aku follow dia naik kereta dia balik rumah dia. Dia kata dia stay dengan family but then since dia dah ajak, means line clear la kot.
Rumah dia ni macam rumah JKR tu. Berderet. Ada dua bilik. Bilik dia depan. Masa sampai tu ayah and mak dia tidur terbongkang kat ruang tamu. Ada remaja lelaki sorang, ada baby sorang. Semua tengah tidur depan tv. Entahlah dia dah bagi ubat tidur ke apa hahahaha...
Kitorang terus masuk bilik. Borak-borak. Dia bukak baju dia. One thing yang aku tak berkenan sikit, dia ni macam lembut-lembut camtu. Aduh... Potong stim lah. Konek dah mantap dah masa aku raba. Haha. Tapi takpelah. Layan jelah.
Aku ingatkan dia nak ringan-ringan je. Sekali dia nak fuck. Shit. Aku tak ready. Tapi nak buat camane do. Aku kat rumah dia. Dia bawak aku gi sini. So nak taknak kenalah tadah bontot jugak. Tapi aku cakap slow sikit jangan ganas. Aku dah lama tak kena.
Tapi apakan daya, hahahaha.... Dia rakus. Nak menjerit, nanti semua terbangun. Bapak pedihnya. Dahla konek besar. Lepas dah boleh masuk, dia fuck aku sampai aku terpancut. Damn. Hahaha
Lama jugakla sampai dia cum. Kitorang main dalam gelap, sebab aku memang alah kepada cahaya, eh tiberr.... Tak suka lah terang. Dia bukak lampu fon je. Aku ingat dia nak buat live memula. Lol.
Dalam pukul2 camtu dia hantar aku balik. Aku memang fikir rushing nak sampai rumah je. Nak basuh bontot. Terasa kotor pulak kan sebab aku lap-lap dengan tisu je masa kat rumah dia.
Tu jelah. Lepas pada tu memang tak contact langsung dah. Kebetulan lalu depan gerai dia ade lah ternampak dia tengah kipas sate tepi jalan. Haha.
Oh pasal cerita abang UiTM tu baru-baru ni aku stalk FB bini dia. Like I said before, bini dia berniqab, dia pun dah ada 4 anak. Semua lelaki. Besar-besar dah. Tengok family dia pun bahagia je. So, maybe dia memang closet gay ke apa kan... Atau dia ni teringin nak fuck tapi bini dia taknak ganas-ganas. Dia nak fuck pelacur nanti berdosa sangat pulak. Si dia cari la jantan. Mungkin laaaa.. Curious pulak aku.