Ik ben die ruzies kots beu. Ze maken ruzie om ik. Is echt niet meer leuk. Ik zit tussen 2 vuren. Ik koos voor Hanne. En Klaasje vindt het niet oké. Wie mag er kiezen? Ik toch, het is mijn leven. Ofja dacht ik toch. Ik kan niet meer leven. Hanne en Klaasje bepalen het. Wat moet ik doen. Ik voel me niet meer goed en vraag me af wat ik op deze wereld doe. Ik voel me dik, ik vind me lelijk,...
Ik beslis dat ik niet meer ga eten. Hanne en ik zijn zoon mooi koppel vind ik. Klaasje denkt er anders over. Ik beslis om ergens naar toe te gaan alleen.ik vertel het ook niemand. Waarschijnlijk gaan ze de politie bellen maar toch. Het is beter dat ik niks aan iemand vertel anders bellen ze me de hele tijd.ik laat mijn gsm ook thuis. Alleen moet ik nog een huisje boeken. Ik ga naar het huisje waar we voor geboekt hebben. Gelukkig is er nog plaats vrij. Binnen 2 dagen vertrek ik. Ik ga nog eens naar Hanne. We kussen en kussen. Hanne zegt me 'het is alsof we elkaar lang niet meer gaan zien.' Ik schrik in mijn binnenste. Hanne kijkt naaar mijn buik en zegt: 'skeetje je bent zo vermagerd, is er iets?' 'Nee hoor er is niks en zeker niks om je druk over te maken.':zei ik. Rip mij ik denk dat ze het door heeft. Als uitvlucht zeg ik:'ik moet naar huis ik heb mijn kleren vergeten en blijf gewoon thuis slapen.' We nemen afscheid van elkaar. Ik kom thuis. Begin alles inteladen en wil bijna gaan slapen maar begin te beseffen van als ze moe zoeken en ze komen naar hier en ze vinden me niet dan beginnen ze te paniekerig. Dus leg in een briefje op tafel waarop staat dat ik effen wat tijd voor mezelf nodig heb.
JE LEEST
Liefde Of Niet
Romancein de groepchat gebeuren er alle maal rare dingen. veel lees plezier!! !!dit boek is verre van goed. Is al een eindje geleden dat ik deze heb geschreven!!