De eerste aanzet tot contact.

1.2K 7 4
                                    

Lisa speelde even met haar natte kutje. De nieuwsgierigheid won het echter van de lust. In de zoekmachine tikte ze een aantal woorden in en zo las ze de hele avond verhalen en bekeek ze video's. Ze wilde haar glas nogmaals vullen maar zag dat de fles inmiddels leeg was. Toen ze opstond om de fles weg te zetten voelde ze dat haar slipje goed nat was geworden van de verhalen en filmpjes. De fles zette ze op het aanrecht en een beetje aangeschoten ging ze op het bed liggen. 

Ze sloot haar ogen en in haar gedachten zag ze de filmpjes weer voor zich die ze zo even had bekeken. Maar waar ze het meest geil van werd was toch wel het verhaal van een vrouw die haar belevenissen vertelde. De opdrachten die ze moest uitvoeren beschreef ze heel nauwkeurig en het gevoel kon ze ook goed overbrengen. 

Zachtjes streelde Lisa met haar handen over haar shirt. Haar tepels waren nu erg gevoelig. Ze kneep zachtjes in haar tepels, een heerlijk geil gevoel trok door haar lichaam. Ze fantaseerde nu dat zij het was die de opdrachten uitvoerde. 

De eerste opdracht van de vrouw was dat ze op koopavond naar een lingeriewinkel moest gaan en een setje pakken waarvan ze wist dat die te klein zou zijn. Dan moest ze die aantrekken, in de spiegel had ze zichzelf bekeken. Haar borsten te groot voor de BH. Dit was ook de bedoeling van haar Meester. Ze moest dan het gordijn openen en aan de verkoopster vragen of ze een grotere maat wilde pakken. De spanning van het niet weten wie haar dan kon zien en bekijken had haar geil gemaakt. Voor de Meester was dit om te bekijken of ze zou gehoorzamen. 

De vrouw had de opdracht uitgevoerd en toen ze het nieuwe setje had gekregen had ze deze gepast. De verkoopster had gevraagd of het goed zat. Ze had bevestigt dat dit zo was en de verkoopster was weggelopen. Deze opdracht had haar erg geil gemaakt en de 2e opdracht die ze 'mocht' uitvoeren was dat ze zich in dat setje zou vingeren en met haar mobiel zou filmen zodat ze het bewijs naar haar Meester kon sturen.

In haar gedachte was Lisa het zelf die deze opdracht uitvoerde.  Ze had haar shirt uitgedaan en kneedde haar stevige borsten. Haar hand zat inmiddels in haar slipje en ze speelde met haar klitje. Ze stond op van haar bed en ging met haar benen wijd voor de spiegel zitten die aan haar kleding kast was geplakt. Kijkend naar zichzelf vingerde ze zich, in haar gedachte was ze in een pashok. De spanning van betrapt te worden was er nu niet maar ze kon zich goed inleven in de situatie die de vrouw zo mooi kon beschrijven. Het duurde niet lang voordat ze heftig klaarkwam. Het orgasme was intens en lang.

Lisa liet zich achterover vallen en moest even op adem komen. Na een paar minuten kwam ze overeind. Ze trok haar natte slipje uit en schopte deze tegen de kleding kast aan. Naakt nam ze plaats achter haar computer en besloot de vrouw een mail te sturen om haar te bedanken voor het verhaal.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Subje LisaWhere stories live. Discover now