Üniversiteye yeni başlamıştı henüz simay . Güzel gözleri , buğday teniyle dikkatleri üzerine toplamayı başaran sevecen bir kızdı. Hayatını nelerin değiştireceğinden bir haber her anını dolu dolu yaşıyordu. Bunca yıl ailesi tarafından çok fazla sıkılmamıştı o yüzden kimsenin buyruğu altında kalmayarak bunca sene başı dik olarak yaşamıştı. Bazı zamanlar başına bela olsa da bu durum zamanla kabullenen insanlarla çevriliydi etrafı ama o farklıydı YAĞIZ ! Yağız sarışın mavi gözlü tam da simayın istediği bir erkekti ancak içinde ki his uzak dur ondan diye feryat figan ederken bir yanı da azıcık tehlikenin mahsuru olmaz diyordu. Ve nitekim azıcık tehlikenin mahsuru olmazdı simay için.Günler onunla bakışarak arada mesajlaşarak geçip gitti.Yağız bir gün konuşmak istediğini ve ''dışarı gelip gelemeyeceğini sorduğun ''da simay biraz düşündükten sonra '' tamam '' dedi. Yağız son model arabasıyla simayı alıp dağlık bir alana gittiler . O anda herşey değişecekti bunu herkes biliyordu. Yağız biraz kemküm ettikten sonra ağzından dökülüverdi sözler '' ben evliyim , simay. ''Simay ; Şaşkınlığını gizleyemediği yüzünden belli sadece tebessüm edebildi.Yağız simayın tebessümüne anlam veremeyerek arabayı çalıştırdı ve simay'ı yurduna geri bıraktı. Saatlerce düüşünen simay yağız'a bir mesaj atmayı düşündü:'' Yağız belki çok fazla konuşmadık bunca süre ama olsun korkmuyorum evli olmandan. Hep yanımda olmanı istiyorum. '' Yağız telefonuna gelen mesaj sesiyle ilkildi ve faltaşı gibi açılan gözleriyle mesaja ne cevasp yazacağını düşündü.