Chapter 1-Meet The Chick Gangster

52 3 1
                                    

Kendall's POV

Woooooo! College na ako. Hell Yeah.

I've survived HELL LIFE in High School.

Yes you've heard it right.

IMPYERNO po ang Buhay ko noon.

I've Hated All My Teachers There, I almost Didn't Graduate. I just had to FAKE Act nung Finals Na.  So they can let me Graduate.

And F***. They believed that Fakeness Of Me Hahaha.  :D

Guess, I'm Hella Lucky Girl. :)

Oh Wait, Let Me Introduce Myself.

I'm Kendall Janine Port. You can call me KJ. Half Filipino Half British.

5'6,16 years old. White Skin.

Long legged,Chubby Cheeks,Brown Eyes, Kissable Lips,Round Shape Face and Long Brown Haired. Sabi nila "I'm Gorgeous"  "DAW" but I'll let you judge me na lang haha. :)

I'm from a well known Rich Family who owns the Port Hotels in Manila and U.K. but there not always around,their in Britian.  Anf im left alone here with Yaya Susan. Mas gusto ko mag-aral dito kaysa dun sa ibang country. But i've grown to live without them nauwi lang sila kapag Holidays,Christmas,New Year and Also to my Birthday. Im used to it naman. I love them to dead and oh! Siguro iniisip nyo kaya ako nagrerebelde dahil sa kanila oh no! I guess i've been influence lang by barkadas but its fun! Hahaha I love playing volleyball in fact,Im the Team Captain Of Our High School Team :)

Sa ugali ko naman,Im known as the "CHICK GANGSTER" Yes! Proud to be pasaway ako. I believe in the saying "Rules are meant to be broken" Hahaha! Call me a retard,whatever like the f*** i care?!?

Wala akong pake sa studies ko nung Senior ako. I had Three Staight C's in my deportment. Hahaha i love C! :D

All i care about is Barkada

Im also a War freak i guess. I've been in too many fights and i love it. Yung baga tititigan mo lang ako aawayin na kita. "Paano sige e? Ano papalag ka?"

Anyways ganyan ako eh. "And you'll ask what about my Lovelife been?"

Oh i love boys,i treat them as my accesories. Im like a Girl Cassanova :) I love playing with their Heart and Smash them to pieces. Hindi pa ako 'Naiinlove' i don't know what is the feeling of being inlove. Clueless ako. Basta ngayon hanggang Laro lang ako.

Pinaka-Type ko yung mga Lalaking 'Gangster din Like Me'. Ayoko sa lahat ay isang 'INTELLIGENT SNOBBER'! Tagalog Translation:MATALINONG SUPLADO like seriously? WTF! Ayoko sa Matalino! Ayoko sa Taong Nakasubsob Sa Pag-Aaral,yung tipong Matatanga kana sa kaka-aral ugh I Hate Them. Bakla yata ang mga ganun lalo na kapag suplado ugh subsob ko sila sa mga LIBRO nila eh. Ang gusto ko 'Happy Go Lucky' yung masasabayan ako sa mga trip ko and I Love Guys Who Plays Volleyball, Their HOT kasi haha :)

Haba na yata ng Pagpapakilala ko. "Self-Concided Much?" Anyways that's me. The Well Known "The CHICK GANGSTER"

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 04, 2015 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

An Intelligent Snobber Meets Chick GangsterTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon