07

134 27 8
                                    

Beberapa tahun kemudian ~

HAHAHA AKU GURAU LA .

ok ok -

2bulankemudian~

Macam biasa , setiap pagi aku akan ke locker macam pelajar biasa . Harini aku datang lambat kesekolah sebab Jihoon tinggalkan aku . Setelah dihadapan locker aku ternampak sticky note yg berwarna biru laut itu terlekat di locker aku .

" Miahae Rara ah , aku bukan sengaja nk menghilangkan diri , a-aku malu la wey HAHAHA . ok kau nk tau sape aku kan ? aku beri kau clue . aku org yg dekat je dengan kau ;') gdluck !
-your future husband <3

Aku tersenyum apabila membaca note tersebut . Haish , akhirnya kau munculkan diri gak selepas 2bulan menghilang

Eh jap - org terdekat ? MYG ? aku rapat dengan bts , dgn 4 ekor baerok tu je . MYG hmmm - eh takkan la Min Yoon Gi ?! EH MUSTAHIL BABI BABI HAISH . Tanpa memikirkan apa lagi aku terus masukkan sticky note itu didalam buku diary aku , semua sticky note yang dia beri selamani aku simpan dalam buku ni hm

Aku melihat jam , pukul 7:57 a.m.

ok cantik la , 10min lagi loceng akan berbunyi menandakan subjek waktu pertama and aku masih ada didepan locker ni ey babibabi , dahla selepas ni masa Sir Kim , garang sia ! KELAS AKU DEKAT TINGKAT 3 BABI AND JARAK LOCKER AKU KE KELAS BOLEH DIKATAKAN AMBIL MASA 5MINIT NAK SAMPAI KELAS HUAAAA .

Dengan sepantas Jungkook aku berlari dan

wajah Sir Kim sudah terpampang dipintu kelas . wa tabah ')

" Kenapa lambat masuk class ? kamu dari mana Park Nara ? " tanya Sir Kim dengan tenang . Jangan terpedaya weh , air yg tenang jangan disangka tiada buaya ! jantung aku rasa nk meletop dah ni wehhh !!

" Er- err s-saya .. sa-saya "

" JAWABLAH ! " Suara Sir Kim membuat bahu aku terhinjut , bodoh la orang tua ni terkejut sia , tak perlulah tinggikan suara . aku dekat depan dia je kot bukannya aku pekak

" SAYA AMBIK BUKU DEKAT LOCKER SAYA SIR KIM ! " balas aku sepantas Suga rap akibat trkezutt tadi

" HAH MENJAWAB ! NI LA BUDAK ZAMAN SEKARANG , KURANG AJAR ASYIK MENJAWAB JE KERJA . MAK BAPAK TAK AJAR KE ? JA- "

belum sempat Sir Kim menyambung bebalannya , aku sudah memotong

serious weh aku tak tahan lagi

" WEH BODOH ORANG TUA KEPALA BOTAK , DARI DULU LAGI AKU SABAR DENGAN KAU , KAU BABI SANGAT KENAPA NAK TINGGI TINGGI KAN SUARA ? AKU DEPAN KAU JE KAN , BUKANNYA AKU PEKAK HANAT SIAL AND TADI KAU SURUH AKU JAWAB SOALAN KAU , AKU JAWAB KAU KATA AKU NI KURANG AJAR AND SATU LAGI . AKU TAK SUKA ORANG KATA MAK BAPAK AKU TAK AJAR AKU MCM MANA NK HORMAT ORANG , KAU NAK HINA AKU TAKPE TAPI KAU JANGAN LIBATKAN MAK BAPAK AKU- KE , KAU NI DULU KURANG KASIH SAYANG ? PATUTLAH DAH TUA JADINYA MACAM NI . SEPATUTNYA KAU NI SEMAKIN TUA MESTILAH INSAF NI TAK , TAU DAH TUA STILL NK BUAT DOSA EHH SEDARLA SIKIT KAU TU DH NK MAMPOS ! " hambur aku . aku mengambil nafas sebab dah penat membebel haish .

" AIR WEH AIR ! HAUS SIAL " kata aku lalu Hyunji memberikan aku sebotol air mineral

" K THANKS HYUN , KAU ORANG TUA SILA SAMBUNG MENGAJAR . AKU NAK KELUAR JAP AMBIK ANGIN . JANGAN LUPA EH SEDAR YG DIRI KAU TU TUA ! " kata aku lagi lalu meninggalkan sekelas yang sunyi dan Sir Kim yang terdiam .

" ok class kita sambung belajar blabla.. "

[C] sticky note : sugaWhere stories live. Discover now