The Hogwarts Story

51 0 0
                                    

Kapitel 2. Uppmärksamheten

_________________________________________________________

Jag var inte van vid så mycket uppmärksamhet. Andrea var till och med där, det var som om Dumbledore hade berättat om det i sitt tal innan middagen.

"Lilly!" Sa en bekant stämma bakom mig.

Tim kom springandes med armarna i kram-läge, Mark kollade på Tim som om han var en inkräktare.

Tims armar gick runt mig fast på ett annorlunda sätt, det var som om jag var hans flickvän, istället för att hans händer gick i luften och sen runt mig så smekte han min midja. Det kan ha varit så att han råkade men han gick ju faktiskt.

Det kändes inte bra, so om Tim VAR en inkräktare.

"Okej Tim du kan släppa nu" sa jag.

"Tänk om jag inte vill" svarade Tim med sin vanliga "klart att jag skämtar" röst.

Resten av dagen var som vanligt, vi började med örtlära. Jag trodde inte det kunde bli värre än det redan var mellan Mark och Tim. Jag stod i mellan dom för att dom inte skulle kasta sig över varandra, ändå stod dom väldigt nära mig. Mark nästan kramade om mig och dom som stod bredvid oss kollade på mig.

"(Suck)...kan ni sluta blanda in mig i detta?" sa jag och försökte små spring för att inte gå för nära Mark och Tim som hade ett stort åskmoln över sig.

"Lilly jag tror inte att dom hörde" sa Rachel bredvid mig.

Mark och Tim slutade inte bråka för än vi hade snape.
"Äntligen lunch" skrek Hanna och hoppade in i stora salen.
________________________________________________________________
Hej allihopa jag har haft det jobbigt med skolan så jag har inte hunnit skriva på jag vet inte hur länge😱😙💦❤️
Men nu är jag klar så hoppas att ni gillar det nya kapitlet

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Hogwarts storyWhere stories live. Discover now