1 ... 2 .... 3!"Okay class. Kita stop sampai sini je and jangan lupa siapkan homework yang saya bagi"
"Nae"
Yes yes yes! Dari pagi aku tak fokus belajar sebab tunggu nak balik. Well, aku bukannya pandai sangat pun.
Belajar takde guna.
Baru aku nak keluar kelas haemin dah panggil aku.
"Narae! Result dah keluar. Jom tengok?" Haemin dah sengih-sengih.
Aku tahu dia nak tengok result crush dia je sebab kelas aku ni kelas yang tak pandai. Kitaorang tak pernah risau pasal result exam.
Aku geleng kepala sambil senyum. "Jom"
——————
"Ops tepi sikit - nak lalu plis" haemin tolak semua orang ketepi sampailah dia yang paling depan. Aku?
Aku orang paling jauh dari board result tu. Lagipun niat aku memang nak teman haemin je.
Tiba-tiba ada orang bisik dekat telinga aku. "Psst. Tak tengok result ke?"
"Taemin! Cakap tu jauh-jauh sikit boleh? Gelilah telinga aku" Dia senyum.
"Dia nak tengok result buat apa. Bukannya nama dia kat atas pun. Cari kat bottom mesti jumpa 'kim narae'."
Aku jeling Jimin. "Eh sedar diri please. Kau pun takdelah pandai mana"
"At least aku atas kau" Jimin mengejek aku.
Aku genggam penumbuk aku. "Kau ni memang—"
"Hei dah dah Result je pun. Jimin janganlah childish sangat." Aku tundukkan muka aku.
"Lagi pun narae.."
Aku pandang taemin. "Ni bukan first time kau bottom kan? Hahahahaha"
Jimin dengan taemin gelakkan aku. Yup dia gelakkan aku. Aku lupa yang taemin pun sama je dengan jimin. Aku hampir tertipu.
Aku terus pergi dari situ. Ya sakit. Siapa je yang tak sakit hati,
Bila crush buat macam tu.
——————-
"Omma Narae dah balik!"
Aku terus masuk bilik dan hempaskan badan aku atas katil. Its okay narae. Bukannya first time... crush buat macam tu kan?
Tuk tuk tuk.
Omma buka pintu. "Narae tak nak makan?"
Aku geleng kepala tanpa pandang omma. "Nanti lapar makan tau"
Aku tutup mata.
Aku dengar pintu tertutup then aku buka mata balik. Aku on phone aku lepastu bukak instagram.
Liked by Taemin.in and 15,238 others
Haemin-luv Thanks @Naraeeekim tinggalkan aku sorang :)
Oh shit.
Aku lupa