🔻Johanna perspektiv🔻
- seriöst kan jag verkligen ha på mig den här klänningen? Frågade jag Lollo.
På mig hade jag en svart klänning som kanske var lite för kort men enligt Lollo så var den ursnygg.
Vi höll på att fixa oss till kevings årliga fest. På mig hade jag förutom den KORTA svarta klänningen, glittriga klack och en lätt sminkning med en svart sotning runt ögonen.
- kom igen vi måste gå nu! Ropar Lollo från nedervåningen.
Så snabbt jag kunde springer jag ner för trappan med det var inte så lätt när man hade 10 cm klack på sig.
•på festen•
Jag kände hur berusad jag var av alkoholen. Kanske hade jag druckit lite för mycket men men!
Jag försökte ta mig till hallen vilket var nästa omöjligt då det dansade folk men röda muggar över allt! Lollo hade försvunnit för länge sen med någon kille, och därför tyckte jag inte festen var så speciellt rolig längre. Vart jag en gick så var det killar som gav mig äckliga peddosmille eller tog på min rumpa!
När jag äntligen kommit fram till den ovanligt trånga hallen så letade jag upp min jacka vilket inte var så svår då den var rosa, sen började jag att traska hemåt.
Det var mörkt ute och dimmigt nästan som en skräck film! Att gå med klackar var inget allternativ då jag skulle få skit ont i fötterna så de hade jag tagit av mig för länge sen.
Från igen stans kom en svart stor bil i full fart, tvär stannade mitt framför mig. Min första tanke var spring vilket, jag gjorde men så långt han jag inte för en killa tog tag i min handled och bar upp mig. Jag sparkade och slogs hur mycket som hälls men det var lönlöst då hans muskulösa armar bar mig hur lätt som hällts in i bilen och där såg jag tre andra killar sittandes.
"Sätt in sprutan" var det sista jag hörde innan jag kände ett stick i armen och allt blev svart...
__________________________
Kort kapitel men det bli bättre jag lovar!
YOU ARE READING
Kan jag älska dig ändå
FanfictionProlog! Mitt namn är Johanna, mörkret brunt hår och is blåa ögon. Min familj består min lossas mamma och pappa. Jag bor inte med minna riktiga föräldrar för det dog i en bilolycka när jag var 1 och då kom jag till en foster familj. Killar brukar oft...