Prolog

18 1 0
                                    

Blonda statea pe canapea privind in gol, in timp ce satenul se apropie incet si silentios de ea. Baiatul se apropie si o saruta pe obraz, aceasta tresarind usor.
  – Vreau sa-ti arat ceva. Zice satenul incet cu o voce blanda.
  – Ce anume? Spune blonda privind cum baiatul merge spre noptiera.
Odata ce a luat-o se aseaza langa iubita sa.
  – Ai vazut vreodata ceva atat de infricosator incat a trebuit sa mai arati cuiva? Un film sau ceva de genul asta...
  – Ei bine... Incearca satena sa zica dar este intrerupta.
  – Uite, am cel mai infricosator film pe care o sa-l vezi vreodata. Spune acesta luand caseta in mana. Mi l-a aratat un prieten. Si mi-a facut o copie. Asa ca... am facut una si pentru tine.
  – M-ai adus aici ca sa vad o caseta? Spune fata putin in scarba.
  – Doua minute si se termina tot, bine? E o chestie de underground.
  – Eu credeam ca o sa...
  – Facem si asta. Dar trebuie sa vezi asta. Pe bune iti spun. E... wow.
  – Hai sa ne uitam dupa
  – Nu, trebuie s-o vezi acum. Ok?
Fata da din cap afirmativ, confuza.
  – Ce e asa infricosator la ea? Zice fata analizand caseta.
Satenul ii prinde barbia fetei cu 3 degete, sarutand-o.
  – O sa vezi.
Baiatul pleaca in bucatarie privind ceasul.
  – Pune-o. Pune caseta. Sopteste baiatul disperat. Haide, mai am doua minute. Te rog. Disperarea isi face usor aparitia pe chipul sau.

Blonda baga caseta in televizor asezandu-se inapoi pe canapea

Baiatul vede ca a mai trecut un minut.
  – Emily, pune naibii caseta!! Spune vrand sa mearga in sufragerie, dar aude melodia de la filmulet. Telefonul suna iar acesta merge sa raspunda.
  – Alo?
  – Ai scapat, omule. Stiam ca ai sa reusesti. Ai pus pe cineva sa o vada, nu?
  – Da, pe o proasta de la mine din scoala.
  – Bine. Mi-era teama ca n-o sa ma crezi. Acum e problema ei. Daca n-o arata altcuiva intr-o saptamana, e moarta. I-ai spus ce o sa se intample sau o lasi sa afle singura?
Satenul observa cum niste sange incepe sa-l inconjoare.
  – Jake? Hai, s-a terminat, omule. Jake? Nu e nostim, amice.
Satenul respira greoi si fuge in sufragerie.
  – Emily, ce naiba ai facut?
  – Am pus-o, dar nu m-am uitat la ea. Zice ea, dandu-si mainile de deasupra ochilor.
Satenul inghite in sec si se uita la ecranul televizorului.

Imaginea de la sfarsit din caseta apare, iar o fetita iese din put apropiindu-se de ecran.
Satenul cade in genunchi, dandu-si seama ca o sa moara.
Fetita iese din televizor apropiindu-se ( E a nuj cata oara cand o spun -_- ) de Jake.
Blonda incepe sa tipe, tremurand violent.

N-am mai postat de ceva timp, sunteti oke? Sanatosi? Fericiti? No tulai acest capitol ii de cacat, ma jur ;-;

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Ring / BTS / Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum