cast~
Τζακ (channing tatum)
Εύα-------------------------------------------------- .... ----------------------------.... ---------------------------------
Εύας POVΦοράω την φαρδιά μου μαύρη φόρμα και μια γκρι μακρυά ζακέτα και κάνω skate μαζί με τον κολλητό μου τον Τζέισον. Σταματάμε σε ένα περίπτερο και παίρνουμε μπύρες για τον δρόμο. Ξαφνικά νιώθω ένα ξένο σώμα να συγκρούεται με το δικό μου και πέφτω από το skateboard όμως ευτυχώς κρατιέμαι απτό να τσακιστώ κάτω και γαντζώνομαι πάνω στον ξένο που με χτύπησε. Κοιτάζω κάτω την πια χυμένη μπύρα μου και εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο.
" Άι στον διάολο ρε μαλάκα πρόσεχε που πας λίγο" Άρχισα να φωνάζω και επιτέλους στάθηκα στα πόδια μου χωρίς να τον κοιτάξω.
" Ίσως να πρόσεχες εσύ κοπέλα μου που πέφτεις πάνω σε ξένους και-- έλεος γαμώ το στανιό μου η μισή μπύρα πάνω μου πήγε γαμώ" μου φωνάζει και αυτός και η φωνή του μου είναι πολύ γνώριμη. Σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω και κοκαλώνω. Α τον μαλάκα.. Πόσο καιρό έχω να τον δω; Αμέσως με κοιτάζει και αυτός και τα μάτια του γουρλώνουν.
" Εύα." ψιθυρίζει
"Τζακ.. "
"Χρόνια και ζαμάνια.."
" Και η μέρα μου μόλις έγινε 1000 φορές καλύτερη κυρίες και κύριοι.." Λέω μέσα από τα δόντια μου. Ο Τζακ ρουφάει μια τζούρα από το τσιγάρο που κρατούσε τόση ώρα και φυσάει τον καπνό του πάνω μου, το οποίο ξέρει πολύ καλά πως με ενοχλεί.
" Το άκουσα αυτό Εύα.." λέει χαλαρά πια και τονίζει ειρωνικά το όνομα μου.
" Και θα πρεπε να με νοιάζει αυτό γιατί...;" χασκογελάω και τον σκανάρω με τα μάτια μου. Τα μάτια του καστανά και μεγάλα και τα μαλλιά του ξυρισμένα τόσο κοντά ώστε να με αφήνουν να δω μια ουλή που έχει στο κεφάλι του. Οι γωνίες του προσώπου του είναι έντονες και τα χείλη του μεγάλα και καλοσχηματισμένα. Έχει αλλάξει απτήν τελευταία φορά που τον είδα. Έχει ομορφύνει κι όλας..
"ΓΚΟΥΧΟΥΜ ΓΚΟΥΧΟΥΜ.. εμμ συγγνώμη είμαι και εγώ εδώ οπότε ντου μι δε φεβορ και εξήγα μου τι στον πούτσο γίνεται εδώ πέρα" μας διακόπτει ο Τζέισον και επανέρχομαι απτις σκέψεις μου.
"Τι αγενής που είμαι!" λέει ο Τζακ και μας χαρίζει ένα από τα γνωστά του στραβά χαμόγελα. "Να σου συστηθώ.. Είμαι ο--"
"Ναι ναι δεν ενδιαφέρεται να μάθει το ονομά σου αυτη τη στιγμη ηλιθιε. εχουμε και καλυτερα πραγματα να κανουμε ετσι Τζέισον;"
"Βασικα δεν εχουμε και--"
"Ναι συμφωνω τελεια παμε φυγαμε." Τον διακόπτω και τον σπρώχνω μπροστά. Κάνω να ανέβω στο skateboard μου αλλα τελευταία στιγμή με τραβάει απτον αγκώνα μου και με φέρνει πάλι μπροστά του.
"Θα μου το πληρώσεις πουτανίτσα που έχυσες όλη την γαμημένη μπύρα σου πάνω μου." μου λέει σκληρά και ο τρόπος του με νευριάζει ακόμα περισσότερο.. Ασυναισθητα σηκωνω το χερι μου και τον χαστουκιζω δυνατα. Με κοιταζει ξαφνιασμενος και τοτε το βλέμμα μου πέφτει κάτω στο πεσμένο κουτάκι μπύρας και το πέρνω και χύνω ότι έχει απομείνει πάνω στο κεφάλι του.
" Άκου να σου πω ρε μαλάκα και άκου το καλά. Εμένα πουτανίτσα δεν δέχομαι να με λέει κανένας και ειδικά εσύ. για αυτο μαζέψου και κρατα τις βρισιές σου για όλες αυτές τις τσούλες που πηδάς κάθε βράδυ. Άντε μου στον διάολο τώρα." Τον κοιτάω προειδοποιητικά και βάζω το κουτάκι της μπύρας το οποίο είναι παγωμένο μέσα στο παντελόνι του.. Γυρνάω την πλάτη μου σαυτόν και φεύγω πάνω στο skateboard μου.
Τζακ POV
Έχω μείνει άφωνος για αρκετή ωρα, πρωτα απόλα για τον τροπο που με αντιμετώπισε. Με νευριαζει τοσο ασχημα θελω να της χωσω μπουκετο. Δεν εχω ιδεα γιατι σκαλωσα τοσο εκεινη την στιγμη. Ειχα μεινει ακινητος ρε πουστη μου. Επρεπε να της δειξω ποιος εχει το πανω χερι εδω περα. Απτην αλλη.. εχει ομορφύνει τόσο γαμημένα πολυ. Μου την δίνει τοσο πολύ αυτή η κοπέλα γαμω. Είναι η μόνη που δεν έχω ρίξει μέχρι τώρα. Η μόνη που δεν μου έχει κάτσει και γαμώ αυτό με εκνευρίζει τρελα μπέσα. Αν δεν την έχω γαμήσει σε 1 χρόνο απο τώρα να μην με λένε Τζακ. Μαρέσουν οι προκλήσεις αν και αυτή θα ειναι μια αρκετά δύσκολη.
YOU ARE READING
Hate(d) You
Mystery / ThrillerΤζακ και Εύα Εύα και Τζακ Δύο έφηβοι. Με τις κόντρες τους και τους απίστευτα πολλούς τσακωμούς τους. Τα αρνητικά και αμοιβαία τους συναισθήματα.. θα μείνουν έτσι; Η θα εξελιχθούν σε κάτι δυνατότερο; Σε κάτι που ονομάζεται έρωτας..