2 ~

14 0 2
                                    

Εύας POV

Κάθομαι στην τάξη στο τελευταίο θρανίο και χωρίς να δίνω καμία σημασία στην καθηγήτρια που μιλάει ζωγραφίζω αφηρημένα σε ένα φύλλο χαρτί. Σκέφτομαι την χθεσινή μέρα που έπεσα πάνω στον Τζακ. Ποτε γύρησε; Θα μείνει για λίγο ή ήρθε πάλι μόνιμα; Θα τον ξαναπετύχω;.. Ελπίζω όχι..
Από τις σκέψεις μου με διακόπτει ο ήχος ειδοποιήσεων ενός κινητού που ακούγεται δυνατά στην τάξη. Κοιτάω γύρω γύρω για να δω ποιανού είναι το κινητό αλλα βλέπω όλη την τάξη να κοιτάζει προς το μέρος μου και συνηδοποιώ πως το δικό μου κινητό χτυπάει. Κοκκινίζω και γουρλώνω τα μάτια μου.
"Εμμ.. εγώ.. χίλια συγγνώμη.. δεν ήξερα π--" Με διακόπτει άλλος ένας ήχος ειδοποίησης.. και μετά ακούγεται άλλος ένας.. και ύστερα ένας ακόμα.. Συγγνώμη ποιός μαλάκας μου στέλνει τόσα μυνήματα τέτοια ώρα γαμώ.

"Χρηστίδη έξω με απουσία." Λέει ξινά η καθηγήτρια. Μου σημειώνει την απουσία και συνεχίζει το μάθημα της ενώ κάποια παιδιά έχουν μείνει ακόμα να με κοιτάζουν. Τελεια. Μαζεύω τα πράγματα μου και βγαίνω απτην τάξη. Πάω στο προαύλιο και κάθομαι στις κερκίδες εκνευριζμένη. Ξαφνικά ακούγεται άλλος ένας γαμημένος ήχος ειδοποίησης. Βγάζω το κινητό μου απτην τσάντα μου νευρικά και το ανοίγω.

6987456878:
"Γειά σου Εύα."
12:21 μ.μ

"Ενοχλώ;"
12:22 μ.μ

"Απάντα ρε μαλάκα"
12:22 μ.μ

"Ωωχχ εσύ παίζει να έχεις σχολείο τωρα."
12:22 μ.μ

"Το ξέχασα πως είσαι δεκάξι χαχ. Μικρή. Εύχομαι να ήσουν στο μάθημα και να σου βάλαν απουσία."
12:24 μ.μ

Κάθομαι σαν χαζή και κοιτάζω τα μυνήματα μισή ώρα προσπαθόντας να καταλάβω ποιός στο καλο μου στέλνει αυτά τα μυνήματα. Λογικά για να με λέει μικρή ειναι μεγαλύτερος απο εμένα αλλα απτην συμπεριφορά του και την ανοριμότητα του δεν συμπαιρένω οτι με περνάει και πολλά χρόνια. Ο Τζακ είναι 18 χρονών.. Λές να είναι αυτός;.. Μπα σιγά μην ασχολούταν μαζι μου αυτος ο..

6987456878
" Οκ Μαλακοπίτουρα. Τώρα φαίνεται πως τα έχεις διαβάσει οπότε κούνα τα γαμημένα δάχτυλά σου λίγο και απάντα."
12:26 μ.μ

"Αχ σόρρυ ρε δεν σου είπα ποιός ειμαιι. Βασικα ξέρεις τι; Θα σε αφήσω να μαντέψεις."
12:26 μ.μ

Τζακ. Σιγουρα Τζακ.
  

                                                       Εγώ:
                                                  "Τζακ."
                                                12:27 μ.μ

Τζακ:
Ουάου δεν μπορώ να καταλάβω πως το καταλαβες τοσο γρήγορα."
12:27 μ.μ

                                            Εγώ:
" Εύκολο. Ο πρώτος μαλάκας,που θα μπορούσε να στέλνει τέτοιες ηλιθιότητες την ώρα του μαθήματός , που μου ήρθε  στο μυαλό ήσουν εσύ. Συγχαρητήρια. Τώρα τι θες;"
12:28 μ.μ

Τζακ:                                                   
"Αρα λες πως ειμαι στο μυαλο σου Εύα;"
                                             

Hate(d) YouWhere stories live. Discover now