Otevřela jsem oči a podívala se na můj mobil. Bylo pět hodin ráno a já si uvědomila, že dneska je ten den. Ten den kdy jedu na koncert Shawna Mendese. Potichu jsem zašeptala „Nemůžu tomu uvěřit". Na mobilu jsem si projela sociální sítě a rozhodla jsem se, že si půjdu ještě na chvíli lehnout, abych nebyla večer unavená a mohla si koncert užit na maximum. Probudila jsem se v 9 hodin a přípravy mohly začít. Nejbližší koncert Shawna byl v Mnichově a i tak jsem musela jet asi pět hodin. Proto jsem s přípravami začíala už ráno. Sešla jsem dolů do kuchyně. U jídelního stolu seděla mamka a popijela čaj. „Dobré ráno mami" řekla jsem. Mamka mi pozdrav opětovala. Z lednice jsem si vyndala jahodový jogurt a šla jsem si sednout ke stolu. Mamka pomalu začala vstávat od stolu a připravovat se do práce. Než odešla rozloučila se se mnou a řekla ať si dnes užiju koncert. Cože jsem se docela divila. Moje mamka Shawna v lásce moc nemá myslí si, že je to namachrovaný zpěvák, který se jen přetvařuje. To si já, ale rozhodně nemyslím. Podlemě je Shawn strašně hodný člověk a své fanoušky miluje. Po snidani jsem si dala rychlou sprchu a šla jsem si vybrat outfit na večer. Nakonec jsem vybrala džínovou sukni a tričko.
Za chvíli jsem se měla sejít s moji kamarádkou. Když v tom zazvonil zvonek. ,,Ahoj Em" řekla má kamarádka Amy. „Ahoj" opětovala jsem ji pozdrav. Amy z ničeho nic začala pištět a řvát „ Pane bože, my uvidime Shawna". Přidala jsem se hned k ní, pořad jsem tomu nemohla uvěřit.
Ahoj, po všem čtení těch fanfikcí na Shawna jsem se rozhodla taky začít psát příběh. Nevím jak to budu zvládat s vydáváním kapitol, protože mám toho ve škole celkem moc. Snad se vám můj příběh bude líbit.
Mějte se krasně🖤🖤
Natali🌸
ČTEŠ
Chci s tebou být navždy [ Shawn Mendes ]
RomanceJe těžké zamilovat se do celebrity. Nejhorší na tom všem je, že já jsem obyčejná holka z malého státu v Evropě a on světová hvězda z Ameriky. Muže se vlastně někdo zamilovat do někoho koho ani nezná a snít o tom, jak spolu jednou budou ?