14

300 31 7
                                    

Felix inainta increzator in el spre scena care capatase multa,chiar prea multa atentie din partea celorlalti copii ce se plimbau pe holurile intunecate ale scolii. Era curpins de furie din cap pana in picioare,aproape fierbea. Se puse in fata lui Changbin,prinvindu-l pe Minseok in ochi , incercand sa il intimideze. In momentul urmator, o pocnitura se auzi,palma blondului facand contact cu obrazul baiatului cu par roz.

"Jigodie" a adaugat Felix, luand incheietura mainii lui Changbin in mana sa si plecand inainte ca Minseok sa isi revina din confuzie.

Odata ajunsi undeva in spatele scolii, Changbin voia sa il intrebe pe blond ce dracului fusese totul,insa nu putea sa scoata nicio vorba. Incepuse sa suspine pentru ca se simtea prost de la cuvintele rozaliului. Era genul de om care nu isi arata partea sensibila multor oameni.

"Changbin hyung." baiatul mai mare simtise cum o lacrima ii se scurse usor pe obraz "Nu plange" a spus Felix pe un ton calm, imbratisantu-l pe Changbin "Nu-l baga in seama pe nesuferitul ala, nu merita atentie din partea ta. Nu este nimic gresit cu tine, intelege asta."  baiatul continua , cat mangaia cu grija parul si spatele brunetului.

"Ba da,la dracu! Totul este gresit cu mine. Mai bine ma-"

"Sa nu indraznesti sa spui asa ceva hyung." Felix se departa doi pasi de Changbin ca sa poata sa il priveasca in ochi.

Linistea predomina intre ei. Se auzea doar vantul ce batea usor, ducand cateva suvite din parul lui Felix pe fruntea acestuia.

Blondul se apropie incet , incet de fata celui mai scund. Distanta dintre cei doi devenea din ce in ce mai mica, Felix inchizandu-si ochii incet, Changbin procedand la fel.

Putea momentul asta sa fie mai perfect de atat?

A/N: m-am oprit brusc, hehe.

Bun deci probabil o sa mai pun o carte in engleza in curand , chair daca stiu ca pe langa aceea o mai am pe asta + cea cu jaehyungparkian , idc

Twins | ChanglixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum