Herkes güne mutlu başlamak ister değil mi? Ben üzgün başlamak isterdim en azından bir kere,sabah uyanmamı sağlayan üstümdeki beden kız kardeşime aitti.Zıplayan bir top gibi karın bölgemin üstünde zıplıyordu ve bu da benim gülümseyerek yada kahkaha atarak uyanmama sebep oluyordu yani ben her sabah mutlu uyanıyordum.Benim sadece kız kardeşim var ailem yurt dışında yaşıyor ve bizde burada kız kardeşimle ve evet bir de onun takıntılı olduğu platonik çocuğun fotoğraflarıyla.Her sabah o çocuğun fotoğraflarını masaya dizerek kahvaltı yapmasından bıktım artık,masaya dizmeyi bırakın fotoğraflar ile konuşuyordu.Arada deli olduğunu söylediğimde ise bir kaç gün ya da hafta trip yiyordum,en büyük rekoru 2 haftaydı.E tabi bu kadar tatlı bir abiye sahip ona en fazla ne kadar trip atabilirdi ki?
Yine fotoğraflar ve kız kardeşim ile kahvaltı yaptıktan sonra okula gittim kız kardeşim ile farklı üniversitelerdeydik.Sınıfımıza bugün yeni kişiler gelecekti bugün,sınıfıma geçip oturdum ve beklemeye başladım.Hoca geldiğinde yanında iki öğrenci daha getirmişti,ah sikeyim biri kardeşimin takıntılı platonik olduğu çocuktu.Kendisi çok iyi bir yayıncı ve dansçıydı.Diğer çocuk,ah tamam neden böyle hissediyorum?O gerçekten çok ama çok tatlı,Jimin böyle şeyler söyleme çok aptalsın.
Daha ilk görüş- ilk görüşüm değil,gerçekten o herkese diss atan,mükemmel sesi olan rapçi olamazdı değil mi?Hayır o olmasın cidden onu gördükçe azan birisiyim kardeşime eğlence amacı olmamalıyım.Ama bildiğim tek bir şey var,o çocuk benim PARÇAm olacak ve ona yakın olmak için kardeşim ile arkadaşını kullanabilirim değil mi?Hem her tarafın bir çıkarı olacak:Benim: Yoongi,Yoongi'nin:Ben,Kardeşimin:Hoseok ve Hoseok'un:Ah,evet kardeşim ne kadar baş belası olsa da bence iki deli oynak iyi anlaşacaktır....
~Evettt bu bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
~Sevdiniz mi?
~Sizce güzel bir Fic olacak mı?
Lütfen tüm bölüm sonlarında bu 3 soruya cevap verin,Sizi seviyorum😍🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Özel Parça~ }YoonMin{
Fanfiction¬Kalbimin son kırılan parşası yenilenerek tekrardan bir kalp oluşturur mu Min Yoongi. -Hayır bir kalp değil kırılan diğer parçadan da bir kalp yani böylece ikimizinde kalbi oluşur Park Jimin. ¬O zaman sen benim özel parçasım Min Yoongi... -O zaman...