Part 1

11 2 2
                                    

"Hi awk ni budk baru tu ke?"Jungkook berdiri dihadapan Wonyoung sambil tersenyum mesra."Saya Jeon Jungkook you can call me Jungkook'kata jungkook lagi."Oh...Okey..."Wonyoung tersenyum."Awk bukn budk kels ni kn?,macam mana awk tahu ni kelas saya?"tanya Wonyoung."Well,dia yg bagi tau"lalu jungkook manarik tangn jihoon yg sedang berbual dengn Daniel di sebelahnya.Jihoon tidak membuat ape ii reaksi.dia hanya brdiri dian dengn wajah dingin.

"Mengarut,awk yg nk sangt berkenaln dengn dia"kata Jihoon lalu menolak Jungkook dan sambung berbual bersama Daniel."Dia x suka aq ke...dari first day aq datng dia langsung x pernah bercakap dengan aq,"monolog hati Wonyoung

Ketika waktu balik

Sedang Wonyoung dalam perjalanan ke sebuah cafe baru saja dia mahu masuk langkah nya terhenti melihat dua orng yg berada di dlm kafe berdua,orng nya ialh Jihoon dan Yena.

Sedang diralit memerhatikannya seseorang menegurnya dari belakang."Hai awk buat apa?"tanya seorang lelaki prihatin,Wonyoung pusing kebelakang dan terlihat Daniel lh yg baru menegurnya."Ohh...hai saye x buat ape ii"kata Wonyoung lslu senyum."Awk x nk masuk ? ni duduk jat luar je ni."tanya Daniel,Wonyoung cuma pandang ke arah Jihoon lalu memandang Daniel balik dn tersenyum."Jom masuk kita berbual"ajak Daniel,Eonyoung hanya ikut.

"Awak nk air ape?"tanya Daniel
"Ikut awk lh."kata Wonyoung,sementaa Daniel membeli minuman Wonyoung hanya melihat ke arh Jihoon dan Yena yg sedang berbual ii,Jihoon yg terasa seperti ade orng memerhati kn nya terus pandang ke arah tempat dudk Wonyoung,Wonyoung menjadi kelam kabut apabila bertentangan mata dengn Jihoon nasib Daniel sudh sampai.

"Kenapa Daniel minum dengn Wonyoung tu?"desis hati Jihoon pelik,pelbagai soalan yg muncul dalam hatinya.

"Bye,saya balik dulu"pamit Wonyoung."bye"balas Daniel

______________________________________________

Please vote and follow me

             Ok x citer ni kalau xok comment ye nnt saye baiki

             Jangn marh bosskur...

I'm sorry, I love UWhere stories live. Discover now