One

54 5 0
                                    

Bugün Jimin'in doğum günüydü. Yanında olan kimse yoktu Taehyung ve sevgilisi Hoseok dışında. Jimin aşıktı. Okulda ilk gün gördüğü çocuğa sırılsıklam aşık olmuştu. Hayalinin teni bembeyaz, saçları simsiyahtı. Gözleri bedeni gibi parıl parıl parlıyor dikkat çekiyordu. Adı Yoongi'ydi. Min Yoongi. Hoseok Jimin'in yalnızlığına üzülüyor onu desteklemek istiyordu. Kendine gelen deli cesareti ile Yoongi'ye mesaj atmıştı. Arkadaşının doğum günü olduğunu ve kutlamasını istemişti. Ardından bir muhabbetin içine girmiş sonuç olarak yakın arkadaş olmuşlardı. Yoongi sevgili istemediğini dile getiriyordu ancak Jimin aşkından vazgeçmek istemiyordu ve bu aşk gün geçtikçe büyüyordu. Yoongi Hoseok'a fazla yaklaşmıştı. Aylar ayları kovalarken Hoseok artık sevgilisi Taehyung'a katlanamaz hale gelmişti. Taehyung'da Hoseok gibiydi. Birbirlerine katlanamazken ayrılamıyorlardı. Hoseok Yoongi'ye aşıktı ama Taehyung'la olan güzel günlerine de ihanet edemiyordu. Yorgundu ve arada duran can ciğer arkadaşını da es geçemiyordu. Her geçen gün Yoongi'ye aşık oluyor, Jimin'den uzaklaşıyordu. Taehyung onu yoruyor sürekli kavga çıkarıyordu. Her üzgün olduğunda Yoongi'ye koşuyordu artık Hoseok. Ona sarılma isteği günden güne artıyor, onsuz bir gün bile geçirmek istemiyordu. Yoongi de ondan farklı değildi. Karşılıklı süren bu adı olmayan ilişki en sonunda Hoseok'un canına tak etti. İnsanların arasında kalmak ona zor gelmişti ve bunu atlatabilecek kadar güçlü değildi. Nefes almak bile zordu artık onun için. Yoongi'yi Jimin'den kıskanıyordu. Bu ilişki delicesineydi. Artık bir karar vermeleri gerekiyordu. Hoseok anlamıyordu. Yoongi'den aşkının cevabını şöyle almıştı: "Şair burda bir mesaj vermek istemiş ama halk onu anlamamış. Bu sevdiği adam bambaşka yerde, bambaşka Dünya'da hiç kimse ile kıyaslanamayacak kadar.. İşte bu yüzden ben seni seviyorum, hem de çok seviyorum ama hiç kimseyi sevmiyorum."
Hoseok artık bir şey yapamıyordu. Jimin ile küsmüş, Tae ile ayrılmış tek gerçeği Yoongi kalmıştı.

Ve bir gün Yoongi'de gitti. Hoseok artık çaresizdi. Usul usul kesti bileklerini..

Bu
Çirkin
Hayata
Veda
Etti.
Melek oldu gökyüzüne karıştı.
                    



Ben Lena 🌼
Kitap sonu.
Üzgünüm tüm duygu birikimimi buraya bıraktığım için..
Sope ile kalın. 💜

D

iğer bir hikayem olan;
Ve bu kadar amatör olmayan kitabım
Profilimde
~~~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Two Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin