Bana bi daha sakın emir verme!

111K 234 157
                                    

1. BÖLÜM - Bana bi daha sakın emir verme!-

Sabah güneşin ışığı ile uyanınca istemsiz bi sırıtma oldu yüzümde. Bugün okulun ilk günü göt gibi tatilim bitti ve çılgın deli dolu okulum başliiooooo. Hemen gardrobuma doğru gittim ve okul ünüformalarımı çıkarıp yatagımın üzerine qoddumm ve duş almak için banyoma girdim sıcak suyu açıp altında ahenqqle dans edip şarkı söyleye söyleye duşumu bitirdim...Hemen kurulanıp giyindikten sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım çok güzel olmasamda güzel bi kızdım kendimi övmeyi sevmem ama hakkımıda yememek lazım, kalcalarıma kadar uzunlukta olan simsiyah düz saclarım kirpikleri uzun simsiyah gözlerim ve esmerim vücudumu yani fizigimi çok beğenirler. bende öyle. çatlağın tekiyim laf sokmakta üstüme yok deli dolu spor yapmayı seven justin maaayaaağğğğııı dizi kolikkk spor ve futbol hastasıyım aq evlenme programındayım kendimi tanitiom sanqii halaaa aynadayım sacıma bi göz gezdirdim güzel gözüküyodu dokunmadm iyidim böle aşağı indim veeee :0 hmmnnaa sefkılım gelmişşş bitanem gelmişşş aşağı doğru acele iniyim derken amınagoduğum sakarlıgım beni yanlız bırakır mı??? Hep yanı basımda man qafaaa ve kurtarıcım gelip beni kurtardı onun kolları arasında onu öpmeye başladım ama napiiim coqqq özledim siz şimdi bu kim diee meraqq edionuz tabikkkide fadırım evimizin direeeiiiii 1bucuk aydir iş gezisinden dolayı onu göremiyorum annemi etrafta göremeyince tüm gücümle bagırdımmm -Annnneeeeeeeğğğhhhhhğhhh!!! Aslında bagırmadım resmen anırdım :D asafsgd ben Buyum amkk .d .d birden annem odasından cıktı -Aaammannn beehh maaale qarıları gib... Sözünü bitirmedennn -koccccaaaaacııımmm die babamın üstüne atladı ve ben yeri boylayarak yerle sevişmeye başladıgımı anladım ve hemen kendimi toparlayıp onlara döndüm ve iiyyyyğğ iiirençti iki koca yetişkin mal gibi hala sarılmış zürafa ve zebra gibi koklaşıyolardı onlar ne alaaka yaa tövbee alllammm tövbe. -Ayakta sevişmeyi devam edin siz diyip odama çıktım evimiz iki katlı ve bilin bakalım odam kacıncı katta??? Eveeettt 2. Katta ulaannn noluyo lan bana diri diri gomün beni gomüünnn ya neyse odama çıktım aynanın önüne geçtim ve aylaynır yazilışi nasildı mk :D neyse sürüp gözlerime kirpiklerim uzun olmasına Ragmen maskara sürdüm dahada belirgin olsun diaaa ve şeftalili parlatıcımı sürüncede hazırdım cantamı alıp içine bi defter bi kalem ve kızsal seylerimi koduktan sonra telimi aradım ve sonunda buldum garibim yastığa gömülmüşş vee çösşş ohaa 26 mesaj 41 cevapsız arama ve saat daha sabahın 9'u bi dkkk bi dkkk dokuzumuuu ahaaa okula geç qalmısım bi saaaaattt!!! arayıp mesaj atanlar ise zeko,biro,mıçı,mero ve sefffkılımmm. Zeko , zeki yani benim en yakın arkadaşlarından. Biro , birhat yani o da aynı şekilde ikiside deli doludur ve çok iyidırlerr tabi hepsi cokk iyiii. Ve sıra mıçıdaaa. -_+ peltek mıcı musluk mıçı yani mücait onu tanıtmaya kelimeler yetmez arkadaşlar... mero da merve benim kız arkadaşım çok iyi kızdir bizim tayfa 3 erkek iki kızdan oluşur 5 kişiyiz yani bi zahmet anlayın :D sefkılımdeee recooomm recebimmmm :))) kısacası aşkım yaniii neyse lannn ben çok geç kaldım hemen çıkmam lazım aşağı koşar adımlarda indim ve annemle babama öpücük yollayıp vansımı ayaklarıma geçirdim konusmlarını beklemeden çıktım hızlı adımlarla yürüyodum okul evimize çok uzak değil koşmama gerek yoktu kiiii koşamazdım amkk bu etekle niysaaa okula vardım bahçe bomboş recebimin sınıfı dikkatimi çekti cam kenarında gelmemi bekliyo sinirli gözüküyo çok merak etmiş herhalinden belli beni görür görmez bi ohh çekip işaret parmağını beni tehdit edermişcesine salladı bende kıkırdadım tam koridora gircem derken hızla sınıflardan öğrenciler çıkmaya başladı çünkü zil çalmıştı -_+ mantqlı göörrlll taam ikinci katımıza koridora çıktım derken bizim tayfa ve yanında sefklmmm koşar adımlarla yanima geliodular hıammmnaaa noluyo laann ben masumum beni saqn pcahhlamayiiiinnn adgsdagfaaf noluyo lann :D ve yanıma vardılar bizim tayfa sarıldı bana nerdesin lan sen diyip kızdı hepsi tek bi ağızdan halleri çok komikdi :D ve recep beyimiz konuşmaya başladı - laaannn noooeluuyoo acaba birazcık banada izin verseniz 1 gündür sevgilimi görmüyorum dedi ve sırıttı bende öyle :)) ayyy ne uzun süreee x.x hepsi çekilince öyle bi sarıldı bana -heeeyyy cakiii ölüyomm lağnnn dedim çekildi söylediği şey ise her zamanki gibi -UYUZ- kelimesi zeko beni kendine çekti ve 5 dkkalıgına sizden caliyorum dedi daha kimse bisey demeden oradan uzaklastık zeko birden bana sıkıca sarıldı noluyoo lan herkeste bi ilgi bi alaka ölüyommu lann diesim geldi ve zeko beyimiz sonundan geri çekti kendini ve konuşmaya başladı - o lanet heriften ne zaman ayrılcaksın!??? Bahseddigi kişi recepti sevgilimdi. -Nerden çıktı bu ne ayrılması ayrılmicam tabiki de. Dedm zeko recebi onunla cıktıgımdan beridir sevmiyordu gerçi bütün cıktıklarımı sevmiyodu ama recebin bi sorunuda yoktu onla zeko yinede nefret besliyodu. -Nie anlamiyosun sevgilin olsun istemiyorum diyip sesini yükseltti. -Zeko bu aralar nooldu sna fazlasıyla kıskaniyosun. Seni tanımasam bana aşıksın derdim ama kelimesi bile çok saçma diyip güldüm :)) ve zekonun gerildigini hissettim sinirlenmişti -Onunla Ay rı la cak sınnn diyip ayrilacaksn kelimesini bastırdı ve heceleyerek söyledi noluyodu bu çocuğa ne zamandan dır bana sevgilimmis gibi davranıp böyle emir verirdi tamam çok yakın arkadasız ama bu kadarda çok degilmi? - Noluyo lann sana bu ne sinir daha geleli beş dk olmadı ve ayrılmicam zekoo onu sevdiğimi biliyorsun die kükredim. -Sevmiceksinnn.!! AYRILCAKSINNN duydunmu beni die bağırdı cidden bu çocuğa birşeyler olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

unutulmayan zevk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin