Opis klanów i Spis kotów

23 2 0
                                    

Klany:

∆Rosy
•Teren klanu jest bardzo trawiasty i rośliny. Znajduję się tam dużo ziół a ziemia jest lekko pagórkowata. Niestety nie ma tam wielu drzew ale jest mały strumień który tworzy granicę z klanem Promienia. Obóz znajduję się blisko strumyka otoczony bujną i wysoką trawą a wejściem jest kłoda. Najczęściej zwierzynę którą można złapać to popielice, zające, jaszczurki i badylarki.

Ważne miejsca na terenie klanu Rosy.

• Wydeptana kotlina- Miejsce z wydeptaną trawą. Tam odbywają się treningi uczniów

• Złote trawy- Jest to polana z dużą ilością ziół a także z rzadką ilością na tym terenie drzew.

• Szumiący strumień- granica z klanem Promienia

∆Promienia
• Obóz jest najbardziej nasłonecznionym terenem, koty tam uwielbiają wygrzewać się na skałach które są liczne szczególnie na tym terenie. Obóz otoczony jest słonecznikami i suchą trawą a woda oddalona jest od obozu na tyle że brak wody jest największym problem.
Zwierzyna spotykana tu to Mysze, kuropatwy, orzesznice i jaszczurki.

Ważne miejsca na terenie klanu Promienia

• Słoneczna polana- nasłonecznione miejsce z suchą trawą gdzie wojownicy i uczniowie odpoczywają

• Szkarłatna rzeka- rzeka z której piją koty i jest najbliższym poidłem od obozu

• Krwawe skały- bardzo niebezpieczne i wysokie składy z wieloma ofiarami.

∆Śnieżycy
•Teren położony w górach gdzie dostanie się na sam teren jest trudne. Klimat jest zimny i wietrzny a obóz znajduję się w dość duże szczelnie skalnej w której jest mały strumień i dużo mchu. Złapanie pożywienia na tym terenie wymaga skupienia i precyzji. Najczęstsza zwierzyna to głównie myszy, szczury, sokoły, żmije, i kruki.

Ważne miejsca na terenie klanu Śnieżycy

•Leśna dolina- jedna z rzadkich dolin gdzie występują bujna roślinność i wiele łatwych zwierząt do złapania.

•Wietrzne wzgórze- nie bezpieczne kamienne wzgórze gdzie wieje silny wiatr.

•Trawiasta droga- droga pełna bujnej trawy prowadzącą do klanu Mżawki i Promienia.

∆Mżawki
•Jest to teren gdzie znajduje się duża roślinność i praktycznie niczego nie brakuje. Często jednak lisy czy borsuki odwiedzają ten teren. A zwierzyna która tu występuje to myszy, ryjówki, bażanty, drozdy i nornice. Obóz jest położony pod pagórkiem który prowadzi do klanu Śnieżycy a sam obóz jest otoczony drzewami i wielkimi krzakami wejście jest stworzone z splątanych drzew.

Ważne miejsca na terenie klanu Mżawki

• Połyskująca rzeka- rzeka przepływająca przez środek obozu i kończąca się na poboczu terenu

• Szepczące drzewa- miejsce z częstym podmuchem wiatru i z zbiorowiskiem płaczących wierzb.

•Trawiasta kotlina- teren z wysoką i bujną trawą. Wykorzystany jest dla treningów uczniów

∆Ważne miejsca dla wszystkich klanów

•Krystaliczna dolina- dolina gdzie odbywają się zebrania czterech klanów

•Jaskinia Zjaw- tu przywódcy i medycy mogą rozmawiać z klanem Gwiazd

Koty:

Klan Rosy:

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 31, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

//Wojownicy// Burza nad górami  //Tom1//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz