Eûzübillahimineşşeydânir-racîm
Bismillâhirrahmânirrahîm.~ ~ ~
Başının içine ağrılar girdiğinde tek bir dua döner yine dilinde: "Allah'ım, beni sana yaklaştıranları bana unutturma." Dilinde aynı dua, içinde endişe. Tek korkusu unuttuklarının arasında inançlarının da olması.6 yaşındaki bir çocuğun tattığı en olumsuz durum; devamlı bir şeyleri, birilerini unutması. Tek avantajıysa en değerlilerini unutmaması ve bir şeyleri unuttuğunu bildiği için yokluk duygusunu yaşamayışı...
〰 〰 〰
Sadece kısa bir anlığına öylesine gözlerine takılan siyah gözlerden gözlerini almakta zorlandığını bilmez karşısındaki genç kızın. Tek derdi çok sevdiğini hatırladığı, hatta tek hatırladığı, kişiye olan benzerliği çözüp sonuca ulaşmaktır.
Genç kız ömründe ilk kez bu kadar güzel gözler gördüğünü düşünür. Okuduğu bir kaç, 'psikolojide aşk üzerine' gibi saçma kitaplardan birinde de geçtiği gibi ilk etkileşim için altı saniye gözlerin kenetlenmesine gerek yoktur şu an onun için, şu kısacık iki saniyede aşık olduğunu hisseder, bu genç adama bağlandığını.
Hani derler ya Türkan şoray kirpiği diye, bu gözleri görseler unuturlar o tabiri. Dünyanın en güzel gözleri eşeklere aitmiş! Yalan!.. "Bu büyük ve kendinden sürmeli, buğulu bakan, kuzgûni efsunlu gözler değil eşeklere, dünyada ki hiçbir canlıya bu çocukta olduğu gibi yakışamaz" der içinden.
Ne kaderinin nereye sürüklendiğini bilir, ne de bu gözlerin aşkının onu ayakta tutacağını... Kendini dahi bilmeyen bu adam, kaderi olmuştur ama bunun acılarına katlanacak yüreğe sahip midir ancak zamanla bilecektir.
O, efsunlu gözlerin yaşlanamayan adamıdır...
Es-selâmü aleyküm. Merhabaa!!
Yeni, beni heyecanlandıran, birazda endişelendiren, hoşluğuna inandığım yeni kurguma hoş geldin.
Benim için bu yeni serüvende, yorumlarını ve desteğini lütfen esirgeme benden. Evet ilk izlenimi alalım mı öyleyse bu pasaja. Sence nasıl bir kurgu bekliyor bizi?.. :)
☆☆☆
Sürç-ü kelam ettiysek affola..
Selametle... Allah'a emanet ol!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞLANAMAYAN ADAM(Askıda)
General FictionWattpadde bu isimdeki ilk hikaye bana aittir: "YAŞLANAMAYAN ADAM" Duasını yaşayan bir adam. Yalnızca benliğinde birktirdikleri kadarını hissediyor. Seviyor, her yeni gün yeniden seviyor. Unutmadıkları arasında efsun gözlü güzel de var ama gizliyor...